Vader en dochter...

Gestart door Mirjam, juli 18, 2011, 21:21:34

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mirjam

Vorig jaar heb ik 2 nestjes gehad (eigenlijk mijn parkieten) en het allerlaatste albinokuiken is bij Lisanne gaan wonen.
Sinds een paar dagen logeert het 'kuiken' dus ook hier en wat schetst mijn verbazing...
Ze is sinds gisteren verwoede pogingen aan het doen om haar bloedeigen vader te versieren. Hij vindt al die aandacht wel grappig dus gaat er ook op in.
Je kon me wegdragen toen ik het zag  ;D.

Dit wilde ik beslist even kwijt  ;)

Petr@

Vreemde parkieten heb jij  ;D ;) :)
In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016

Kleintjes

Let je er wel goed op dat je straks niet weer ineens 'ladeparkietjes' hebt? ;)

Editje: Logisch let je er op lol. Even 'n momentje van ehm.. verstandverbijstering? ;) 8)
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Jahalon

Citaat van: Kleintjes op juli 18, 2011, 23:19:52
Let je er wel goed op dat je straks niet weer ineens 'ladeparkietjes' hebt? ;)

O, dus er is al eens iets misgegaan!! lol

Kleintjes

Dat zei ik helemaal niet.
De broed plaats, die was onverwacht. Is niks mis gegaan.
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Jahalon


inge

Hoi Mirjam,

Kan het me voorstellen dat je eventjes dacht zie ik dit wel goed ,zou ook eventjes schrikken  ;)
Dat wordt dus ze extra goed in de gaten houden,Lisanne zal lachen als ze dit hoort :D

Veel plezier nog met je logeetjes.

Wel leuk dat je eens een kuikentje van jou weer eventjes op visitie hebt.

Groetjes :)

Mirjam

@ Kleintjes,

Ik let bijzonder goed op...
De lades zijn nooit meer terug in het kastje gegaan. Zodra ik ze erin deed, bleven ze wanhopig zoeken naar het invlieggat wat ik dicht had gemaakt.
Ik vond dat zo sneu dat de laatjes er nu voorgoed uit zijn.

Kleintjes

Zo'n vermoeden had ik eigenlijk wel, vandaar dat ik me meteen verbeterd had :)

Lijkt me best wel mooi en tegelik moeilijk om 1 van je 'eigen' kleintjes op bezoek te hebben. Je kleintje ging weg, komt nu logeren en gaat straks nog eens de deur uit.
Of heb je er niet zo veel 'last' van, van dat dubbele gevoel?
Ik ben alleen nieuwsgeirig hoor, ben gelukkig geen eng mens of zo hihihi ;)
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Mirjam

Ik had al zo'n vermoeden dat je geen eng mens bent  ;).

Toen Lisanne haar kwam halen heb ik vreselijk gehuild. mijn lieve kleine knuffeltje ging ergens anders wonen. Schrale troost was dat ze naar Lisanne is gegaan.
Ze is heel erg grappig geworden en ik vind het leuk om dr weer hier rond te zien vliegen. Ik kijk er wel wat 'afstandelijker' tegenaan nu. Af en toe zie ik nog een paar van 'mijn' kuikens en ze zijn, zonder uitzondering, ontzettend mooi geworden en goed terecht gekomen.
Daar ben ik blij om want ze hadden het stukken slechter kunnen treffen.

even vreselijk off-topic; het andere albinomeiske is verschrikkelijk tam. Ze rijdt op een speelgoedautootje een helling af en vindt het leuk om door buizen etc te kruipen  :P.

BudgieMe

Opa Buddy versiert hier ook nog wel eens zijn dochter hoor,....trouwens wat los en vast zit in de volière dus zal in Paco's genen zitten,.... ;)