Gezocht: twee mannelijke kruipertjes of dragers

Gestart door Marje45, juli 18, 2011, 17:24:11

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marje45

Voor bij mijn twee vrouwelijke parkietjes waaronder een kruipertje zoek ik wat mannelijk gezelschap!
De dames zijn twee jaar oud, er is de mogelijkheid ze eerst gescheiden aan elkaar te laten wennen..
De (nieuwe) kooi zal natuurlijk helemaal kruiper proof zijn!!

stolkleo

hallo,
ik had je al twee keer een mail gestuurd ik weet niet waar je woont maar ik heb er nog een paar zitten ik woon in gouda.
ik hoor het wel groetjes leo stolk

Kleintjes

Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Marje45

Citaat van: Kleintjes op juli 20, 2011, 16:32:01
Kan 't on-topic blijven?

Ja graag!  Ben nog steeds zoekende, wel een aanbod gehad van een aantal ontzettend mooie parkietjes maar helaas op 240 km rijden...
Een stukje rijden vind ik geen probleem, zolang het voor de parkietje maar goed te doen is.
(En ik woon in het oosten van het land, zo'n 1,5 km van de zwarte cross  8))

Moppers

Ik weet niet waar de zwarte cross is, maar voor een Randstadter als ik klinkt 'het oosten van het land' als enigzins in de buurt van Friesland, in dit geval Drachten (dat ligt toch in Friesland? Ik en topografie....). Misschien vind je het veel te ver, maar zo niet dan is het misschien de moeite waard om contact op te nemen met Vogelopvang Lovebird.

Dit is een initiatief van een vogelliefhebber die onder andere gehandicapte vogels opvangt. In principe plaatst ze gehandicapte vogels niet, maar voor een situatie als die van jou maakt ze wellicht een uitzondering.
Toen ik een tijdje geleden op zoek was naar een mannelijk kruipertje (of om andere reden niet-vliegerdje) als vriendje voor gehandicapte Bob heb ik haar gebeld. Ze zei dat ze best een dergelijk parkietje bij me zou willen plaatsen, alleen had ze op dat moment geen gehandicapte grasparkieten zitten. Ze krijgt wel zo nu en dan grasparkietjes binnen die niet meer kunnen vliegen, onder andere door kruipersziekte. Dus misschien heeft ze nu wel het ideale gezelschap voor jouw twee dames zitten en is ze bereid ze bij jou te plaatsen.

De website van Vogelopvang Lovebird: http://members.chello.nl/b.steens/default.htm, contactgegevens staan hierop.

bridgetvh

Over de topografie kan ik het niet laten om niet te reageren; Drachten en dus Friesland liggen toch echt in het Noorden, dat heeft niets met het Oosten te maken.

Succes met je zoektocht naar kruiper-vriendjes. Ik vind het een goed initiatief.

Parkieten-Freak

#6
Beste mensen,
De vraag van topicstarter was deze:
CiteerVoor bij mijn twee vrouwelijke parkietjes waaronder een kruipertje zoek ik wat mannelijk gezelschap!
De dames zijn twee jaar oud, er is de mogelijkheid ze eerst gescheiden aan elkaar te laten wennen..
De (nieuwe) kooi zal natuurlijk helemaal kruiper proof zijn!!

Ik zie een aantal reacties die in dit topic niet ter zake doen, deze ga ik verwijderen.
En dan nog dit: elkaar verwijten maken op basis van onvolledige en/of onduidelijke informatie, lost niets op.
Graag weer ontopic en heb respect en geduld voor (en met) elkaar.



Marje45

Inderdaad is het oosten niet in de buurt van Friesland, maar toch bedankt voor de tip!
Met het oosten bedoel ik de achterhoek! En wie de zwarte cross niet kent SCHAAM JE  :o :o
Het mooiste festival van Nederland! (Maar dat geheel off-topic)

Moppers

Zoals ik al zei, voor een randstadter als is liggen het Oosten en het Noorden bij elkaar in de buurt. En aangezien ik 3fm luisteraar ben, weet ik van het bestaan van de zwarte cross af, maar waar het is.... Geen idee.

Maar Friesland is dus te ver? Dan weet ik dat mocht ik nog ergens anders tegenaan lopen.

Marje45

Nou voor mijzelf is het niet te ver, ik wil best een stukje rijden. Maar ik zou het de vogeltjes niet aan willen doen, zoveel stress.
Even voor de beeldvorming; Drachten is 150 km. Alles in Gelderland is goed te doen, Enschede en omgeving ook prima.

Mirjam

Het is niet ideaal maar vogels kunnen best wel een poosje reizen.
Ik ken iemand die 2 vogeltjes gehaald heeft in Emmen en zelf in Zuid-Holland woont.

lovesbudgies

Wie?? (A) hahaha

Vogels kunnen inderdaad prima tegen reizen, ze kunnen best een paar uur in een kooi in de auto verblijven, zolang het klimaat maar goed is. (Niet te warm/koud, geen airco of tocht)

In een reisboxje kan ook, maar niet langer dan een uurtje.

Inmiddels heb ik je pb beantwoord, de kruipers/dragers in Zwolle zijn nog beschikbaar.

peet

Hoi,

ik heb je gisteren een berichtje gestuurd.

groetjes Petra

lovesbudgies

Sorry, ik ben helemaal vergeten dit topic te sluiten, Marje liet mij per e-mail weten dat ze al een kruipertje gevonden had.

Ik zal dit topic sluiten, contact kan via een pb.

Gr. Lisanne