Pica Is Net Overleden

Gestart door Carla, oktober 18, 2005, 12:14:15

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Carla

Ik had deze morgen nog op een PB gereageert van Chantalleke dat het beter ging met Pica. Daarnet is Pica dus overleden. Ik denk dat haar hartje het gewoon heeft laten afweten. Deze morgen zat ze nog vrolijk op haar stokje ze hield zelfs haar oogjes open om te eten alles leek de goede kant uit tegaan maar het heeft toch niet mogen zijn. :(  :( .
Haar verkoudheid was bijna weg .
Ik troost me nu met de gedachte dat ik alles heb gedaan wat ik kon.
Ik ben blij dat ik pica heb gehad en dat we samen hebben kunnen genieten van de tien jaar samen. Pica is het gele parkietje op de foto

[verwijderd door de beheerder]

Chantalleke

Hé Carla wat verschrikkelijk naar nu toch! :sadsmiley02:
Hebben we het er vanochtend inderdaad nog even over en dan zomaar plots ineens....
Je hebt zeker heel erg je best gedaan voor Pica! Heel erg veel sterkte hoor!

Chantal

esther

Oh wat een verdrietig bericht.
Toch nog erg onverwachts omdat het juist net beter ging.

Veel sterkte met het verlies van je lieve parkietjes Pica.

Groetjes Esther

Sonja

Hoi Carla,

Wat ontzettend verdrietig, dat Pica er niet meer is. :(
En het leek juist de goede kant op te gaan.
Wat erg voor je. :(
Ik wens je heel erg veel sterkte met dit verlies.

Groetjes, Sonja.

Missa

Oh wat erg voor je dat ze het niet gehaald heeft! Er was net een sprankeltje hoop, maar het heeft niet mogen zijn!! Ik ben zeker dat Pica jou heel dankbaar is voor al de goede zorgen die ze kreeg!!
Veel sterkte nog!!!

Groetjes Missa

Robin

wat erg!!

nog veel sterkte en proficiat wat je allemaal voor pcia hebt gedaan !

Parkieten-Freak

Wat triest nou toch weer, ik wens je heel veel sterkte!


Ingrid

Ik sluit me aan bij mijn voorgangers!
Veel sterkte.....


Safrena

Hey Carla

Wat verschrikkelijk dat Pica overleden is  :(

Heel veel sterkte

vele groetjes

Carla

Dank je wel allemaal voor het medeleven. Ik heb daarstraks pica in een mooi doosje gelegd met een bloemetje erbij. Morgen krijgt ze een mooi rustplaatsje naast Pico. Zij is het eerste parkietje uit de voliere die ons verlaat en ik hoop dat ik de andere 'oude' rakkertjes nog een tijdje kan houden. Pica was bij ons gedurende 10 jaar. Ik weet niet hoe oud ze toen al was. Ze is nooit ziek geweest en ik ben er zeker van dat ze een mooi leven heeft gehad en dat ik mijn best heb gedaan om ze te verzorgen, dat verzacht de pijn.

Anita & Marisa

Hoi Carla,

Heel veel sterkte met dit verlies!  :(
Je hebt alles gedaan wat je kon en je parkietje heeft een erg mooie leeftijd gehaald!

Veel liefs,
Anita en Marisa.

Maur@

Sorry dat ik nu pas reageer. Tien jaar is volgens mij ook een heel erg wonder. Ik weet hoe het voelt dat een parkiet dood gaat na een ziekte. Je voelt je zo machteloos. Het liefst zou je willen toveren en alles weer beter maken. Helaas kan dat niet.

Ons Hompeltje is nu al een tijdje dood, de scherpe kant is weg maar missen doen we hem nog steeds elke dag. Echter kijken we nu anders naar hem terug. We denken niet meer aan het vreselijke zieke vogeltje, maar we denken aan hem terug als het vogeltje toen hij nog "gezond" was en we zo van hem genoten hebben.

Ik wens je heel veel kracht en sterkte toe.