Weggevlogen

Gestart door parkietengeluk, oktober 17, 2005, 16:40:47

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

parkietengeluk

Hallo,
ik had twee parkietjes een groene chica en een blauwe monky.
maar nu is monky weggevlogen. HIJ HAD ZELF HET KOOITJE OPENGEMAAKT. en nou is chica alleen. :( help wat moet ik doen!! ;)  :(  :(  :(  :(  :(  :excl:  :o

Chantalleke

Hoi Parkietengeluk,

Wat een slim parkietje dat hij zelf de kooi kan openmaken. Heel erg dat hij nu weg is.

Misschien heb je wel een foto van je parkietje zodat mensen van het forum naar hem uit kunnen kijken.

Verder zou je in de buurt misschien wat posters op kunnen hangen dat als mensen je parkietje gezien hebben of misschien zelfs wel voor je hebben gevangen dat ze je kunnen bellen.
Ook kun je bij de dierenarts, dierenasiel en in de dierenwinkel bij jou in de buurt laten weten dat je parkietje ontsnapt is. Hoe meer mensen het weten hoe beter.

Ik hoop voor jou en je andere parkietje dat je jullie kleine vriendje nog vindt!!

Chantal

parkietengeluk

hoi, bedankt voor de tips ik heb al een poster gemaakt. ik hoop echt dat mijn schatje terug komt

Ingrid

Ik hoop dat je parkietje snel gevonden wordt :( , zeker nu het weer wat kouder wordt buiten.
Ik zal het in de gaten houden of ik een parkietje in de buurt zie of hoor.
Misschien kun je nog zeggen waar precies in Groningen je je parkietje bent kwijt geraakt? Geen adres, maar welke wijk ;).

Groetjes, Ingrid

parkietengeluk

#4
in de grunobuurt vlakbij  basisschool o.b.s de starter ken je dat??

Ja, woon ik niet ver vandaan, zal het in de gaten houden voor je ;).
Gr. Ingrid

parkietengeluk