Lepeltjes xtra vital wat doe je er mee?

Gestart door Vioollover, juni 21, 2011, 21:48:44

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vioollover

Hallo allemaal!

Even een heel raar topic maar ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie met de lepeltjes van het xtra vital voer doen. Ik heb zo langzamerhand een hele verzameling maar ik vind het zo zonde om ze weg te gooien. Gooit iedereen ze weg? En zo niet wat doe je er dan mee?

Ik ben benieuwd :P

Groetjes

Shannon

Hallo,
Ik bewaar ze voor als er 1 stuk gaat, ook heb ik bijv in me bakje eivoer er 1 liggen, in de bak voer voor de grasparkieten en valkjes, en als ik teveel heb kan me moeder ze altijd wel gebruiken voor in de keuken denk ik.
Groetjess,,

lovesbudgies

Nou... ik geef zelf geen XtraVital maar gebruik de schepjes wel om de pellets mee af te meten. Dus als je ze kwijt wil zou je mij er heel erg blij mee maken!

MissDorien

Ik houd er één extra, de rest gooi ik gewoon weg. Je kunt niet alles bewaren.

Parkieten-Freak

Citaat van: Lovesbudgies op juni 21, 2011, 22:59:14
Nou... ik geef zelf geen XtraVital maar gebruik de schepjes wel om de pellets mee af te meten. Dus als je ze kwijt wil zou je mij er heel erg blij mee maken!

Dan zal ik ze voortaan ook bewaren, ik gooi ze namelijk altijd weg..... ;)


lovesbudgies

Super zeg, bedankt! Ik kan ze goed gebruiken.
Uiteraard vergoed ik de verzendkosten.

Kleintjes

Ik gebruik die schepjes zelfs in de keuken.

Zit 'n schepje in de suikerpot, de zoutbus, de koffiepot (nouja.. zat, heb tegenwoordig koffiepads), de cappucino bus, ehm... op diverse plaatsen in d keuken vindt je ze terug hahaha :)

Kennisen en m'n ouders vragen ook regelmatig die handige schepjes aan me. Heb er altijd zat op voorraad :)
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

martinekl

elke keer bij een nieuw pak denk ik wat moet ik ermee, en dan beland het schepje bij het plastiek.
Ik zal ze ook gaan bewaren.

Vioollover

dat van de koffie en suiker is wel een goede! ::) Dat ik daar zelf nog niet aan heb gedacht   :P

Maaike*

Citaat van: Lovesbudgies op juni 21, 2011, 22:59:14
Nou... ik geef zelf geen XtraVital maar gebruik de schepjes wel om de pellets mee af te meten. Dus als je ze kwijt wil zou je mij er heel erg blij mee maken!

Citaat van: Parkieten-Freak op juni 21, 2011, 23:06:10
Dan zal ik ze voortaan ook bewaren, ik gooi ze namelijk altijd weg..... ;)

Leuk waar zo'n topic wel niet toe kan leiden... :-)
En een goeie tip voor t eivoer etc, nog niet aan gedacht en prettiger dan die metalen lepeltjes.