mannetje fluit nooit

Gestart door limo, juni 07, 2011, 19:45:44

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

limo

hoi iedereen
jullie zullen wel denken daar heb je haar ook weer maar ja
ik heb dus twee parkieten en mannetje en een vrouwtje maar het mannetje fluit bijna niet hij fluit alleen als hij zonder het vrouwtje bij mij binnen is nu wilde ik graag weten of dit raar is en hoe dat komt.

groetjes limo

MissDorien

Dat kan best voorkomen hoor, niet elk parkietje maakt even veel lawaai.

Moppers

Citeerjullie zullen wel denken daar heb je haar ook weer maar ja

Nee, ik denk "waarom gebruikt ze nou nog steeds geen leestekens?" Zolang jij die moeite niet neemt, ga ik je vraag in ieder geval niet beantwoorden. Je toetsenbord is voorzien van leestekens, op de basisschool hebben we allemaal geleerd hoe het moet, dus doe het dan ook aub.

limo

O ja soorry, daar heb je gelijk in ik zal er beter op letten.
Maar toch bedankt voor de reactie.
;D

martinekl

Hoi lomo,
onze Mona geeft ook haast geen geluid, ze zit zo maar een beetje voor haar uit zachtjes te murmelen, Ziva daarintegen wel, die kan behoorlijk aanwezig zijn, die kwettert er op los.
Luna de jongste zit ertussenin. Soms doet ze Ziva na en zijn ze met z`n twee lekker bezig ::) en soms zit ze net zoals Mona te murmelen.
Ze zijn alle drie anders.

Pepelove

Dat kan!!
Ik heb ook verschillende parkieten gehad... De een was ook heel stil en de ander opgewekter.  Hier hoef je dus geen zorgen over te maken!

PS. Vind het beetje stom, om zo te reageren leestekens of niet (!!) We kunnen elkaar helpen, En als je goed leest  begrijp  je haar verhaal wel. Begrijpend lezen heb je ook op de basisschool gehad!

Een goede verstaande heeft een half woord nodig:D

Jahalon

Ik wil geen discussie houden over de leestekens, hoewel ik het toch beter leesbaar vindt met dan zonder.  8) Wat al eerder is gezegd de ene parkiet is de andere niet. Net als mensen de één begint meteen bij het wakker worden te praten als een waterval de ander zegt over de dag verdeeld heel weinig. Als je kromsnavel verder gezond is, geen zorgen om maken. Beter dan dat ie je, je oren van je hoofd krijst!   ;D

lovesbudgies

Kletst hij ook nooit zachtjes? Dat zou ik wel vreemd vinden.

limo


Sara

Fluiten? Ik heb nog nooit geweten dat een grasparkiet fluit...
Het is normaal dat sommige parkietjes wat meer kwetteren dan anderen. Als ze echter ineens erg stil zijn terwijl ze normaal opgewekt waren, of ze hebben een ander symptoom waaruit blijkt dat er iets mis is, kan je wel best naar de dierenarts gaan.

Vele groetjes,

Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

inge

Zoek eens op youtube op parkietengeluiden,en kijk eens hoe hij daar op reageert :)