Vriendje voor mijn parkiet?

Gestart door Elly, mei 26, 2011, 22:40:41

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Elly

Hallo allemaal,

Ik heb een vraag, ik heb een parkietje, een popje en nu vraag ik me af of ik er nog een parkietje bij moet nemen. Mijn parkietje is aan komen vliegen, zat s'avonds bij mij op het balkon. Ik weet niet hoe oud zij is, ik denk nog vrij jong, ik heb haar zelf nu een half jaar. Als ik een vriendje voor mijn parkietje wil aanschaffen, wat is dan de beste keuze? Ze is maar een beetje tam, haar grootste hobby is, in het raamkozijn zitten en kijken naar de vogels buiten. Die gaat ze ook imiteren, als ze buiten eten gaat ze ook eten. Daarom denk ik dat een vriendje voor haar leuk kan zijn.
Is het een idee om een parkietje te adopteren van Marktplaats? Er zijn een aantal mensen die een parkiet aanbieden bij mij in de buurt.
Alvast bedankt voor het antwoord!

MissDorien

Kies voor een mannetje, mocht het toch een mannetje blijken te zijn dan is het ook goed. Twee popjes is vaak wat lastiger.
Een vogeltje van ongeveer dezelfde leeftijd is wel het leukste.
MP kan prima, als bij die eigenaren er alles goed uitziet tenminste. Al op het prikbord hier gekeken?

Elly

Ik heb een leuk vriendje voor mijn parkietje gevonden, dus dit topic kan gesloten worden.

Kleintjes

Veel plezier met jullie nieuwe vriendje :D

Op verzoek: *klik*
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses