bijten

Gestart door limo, mei 22, 2011, 16:42:57

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

limo

hallo iedereen

mijn vriendin heeft een pakietje die steeds bijt.
Nu wil zij graag weten hoe ze dit kan afleren

groetjes

Drippie

Ja ik zou ook wel willen weten hoe ik dat kan afleren. Mijn parkietje is heel lief en hij geeft kusjes maar zo ineens bijt hij zomaar en best hard. Ik snap niet waarom hij dat doet. Hij is heel erg tam en komt zelf bij me dus daar kan het niet aan liggen. Ik hoop dat iemand een tip heeft.

Moppers

Gebruik de zoekfunctie eens. Dan kom je heel veel topics tegen die deze vragen al beantwoorden.

Drippie

Nou bedankt voor de moeite  ;D ;)

MissDorien

Wat verwacht je als er hier honderd keer dezelfde vraag gesteld wordt?

Moppers

Beste Drippie, je hebt toch zoals het hoort de forumregels gelezen voordat je je registreerde? (http://forum.parkietenweb.nl/index.php?topic=326.0)

Daarin heb je als het goed is de volgende regel gelezen:
•Heb je een vraag? Gebruik dan eerst de zoekfunctie van het forum!

Forumregels zijn er niets voor niets, in dit geval om het forum overzichtelijk te houden. Als jij je aan de regels houdt en zelf eerst wat moeite doet om antwoorden op vragen te vinden, dan zullen de andere forumleden de moeite nemen om al je vragen die je dan overhoudt te beantwoorden.

Drippie

O oke, ja zie ik ben dus helemaal niet handig met computers en ik was al super blij dat het lukte om die vraag te stellen. Maargoed, maakt niet uit ik heb inmiddels de vraag op een ander forum gesteld en super goed antwoord gekregen. Sorry voor het ongemak. :(

Drippie

Slotje erop dan maar?????

limo

waar moeten wij dan onder zoeken op de zoek functie

Petr@

Wat dacht je gewoon van het woord "bijten" intikken. Heel makkelijk hoor en dan kom je heel veel tegen over bijten. En als je dan nog vragen hebt kun je ze altijd hier vragen.
In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016

limo


Kleintjes

#11
Hoevaak wil je dezelfde vraag gaan stellen hm?


Citaat van: limo op mei 26, 2011, 15:17:24
hallo iedereen

ik heb jullie al verteld dat ik 2 parkietje heb en dat 1tje wel tam wil worden maar de anderen niet,
weet iemand wat ik moet doen want als ik mijn hand in de kooi doe vliegt hij gewoon weg tussen me hand en het deurtje door of hij gaat bijten. ik hoop dat iemand me kan helpen want ik weet echt niet wat ik moet doen.
uit dit topic: KLIK
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

limo

net zo vaak als ik wil
maakt dat wat uit dan he

Petr@

Citaat van: limo op mei 26, 2011, 18:41:10
net zo vaak als ik wil
maakt dat wat uit dan he

Tja en dan gaat erweer een slotje op jou topics. Omdat je dus elke keer het zelfde vraagt. En dan hebben de forumleden geen zin om die te beantwoorden.
In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016

Moppers

Citeernet zo vaak als ik wil
maakt dat wat uit dan he

Zo zo, jij bent lekker bijdehand. Dat wordt alleen niet zo gewaardeerd hier. Ga eerst maar eens de forumregels lezen, want die heb je duidelijk overgeslagen.

Kleintjes

Citaat van: limo op mei 26, 2011, 18:41:10
net zo vaak als ik wil
maakt dat wat uit dan he

En dan vraagt men zich af waarom er slotjes worden gestrooid en bans worden uitgedeeld...

Onbeleefd zeg...

Als je toch aan 't lezen bent, lees deze dan ook even nog eens goed: Forum regels
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

lovesbudgies

#16
Vragen over tam maken en bijten worden zeker elke week opnieuw gesteld. Ze zijn al een aantal keer goed en uitgebreid beantwoord.
Het antwoord kun je op de site het het forum lezen en vinden met de zoekfunctie.
De links over bijten en tam maken zijn ook al gegeven. Mocht je na het lezen nog vragen hebben dan horen we het wel.

Ik denk dat het wel logisch is dat we niet elke week alles opnieuw willen schrijven, dat kost heel veel tijd, vandaar dat er gevraagd wordt
de zoekfunctie te gebruiken.

Laten we het hier bij houden en beleefd blijven tegen elkaar.

Edit: Het is voor andere leden niet prettig als je steeds topics aanmaakt met dezelfde vraag. Deze worden dan ook verwijderd.