freeze

Gestart door Maaike*, mei 12, 2011, 15:13:11

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maaike*

Hallo!

Ik heb een vraagje, zo af en toe als Ivy los vliegt zit ze bijvoorbeeld ergens op en leunt ze met haar lijfje wat naar voren, koppie iets naar beneden en zit in een soort 'freeze' stand. Iemand een idee wat dit is en kan het kwaad?
Ze slaapt niet, oogjes zijn gewoon open maar ze zit wel helemaal stil een paar ecodnen tot wel minuten. Ik kan er geen foto van maken want dan komt ze er direct op af (is dat ook herkenbaar? Camera, smartphones en afstandsbedieningen zijn super interessant, onhandig als je een foto wil maken)

Daniquev

dat ze met haar kopje zeg maar dicht tegen de "grond" aanzit? alsof ze ergens naar zit te staren?
dat doet die van mij nu sinds een jaar ook opeens ( ze is nu 7 ) . Ik heb geen idee waar het vandaan komt en hoe ze eraan komt...

Maaike*

Juist, precies dat Daniquev

Daniquev

Ben benieuwd of iemand het antwoord weet.. ben nu toch wel erg benieuwd !

MissDorien

Ik zou haast denken dat ze iets engs heeft gezien waardoor ze stil wil zitten om zich te verbergen en ondertussen het object bekijkt.

Zaralovee

Raar mijnes doet dat ook wel eens,maar ik dacht dat ze speelde :P want ze deed het elke keer :P Ziet er wel grappig uit :)