Ik zoek een tamme man

Gestart door wofosi, mei 09, 2011, 14:26:58

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

wofosi

Hoi,

Even een klein updatetje.. Met Tweety gaat het super goed :-*. Ze is in zoverre tam, dat ze op mijn hand zit en lekker eet. Ze eet sinds een paar dagen eindelijk appel!  :P

We zijn zo blij met haar. Ze gaat ook mee naar de camping, dus alles prima. Maar sinds ze los heeft gevlogen een paar keer, wil ze haar kooi niet echt meer uit. Zit ze op mijn hand en ik haal  haar er uit, vliegt ze weer naar binnen. We hebben de klimboom naast de kooi staan met wat lekkers er in. Dan eet ze wat en vliegt weer naar binnen. Tuttebel.
Maar we vinden het gezellig als ze een vriendje erbij krijgt. Het blijft toch een aparte dame. Beetje onzeker, dus een niet al te brutale man lijkt ons een uitkomst.

Wie wil een man kwijt, of moet deze kwijt ivm tijdgebrek? Het liefst geen groen/gele, maar een andere kleur is welkom. Natuurlijk is er over te praten als het wel een geschikte man zou zijn in een groen pak.

Graag wel een beetje in de buurt van de Noordoostpolder.



Ik heb van het overlijden van Tweety een apart topic gemaakt, onder mededelingen. Ik zal dit topic voor je sluiten. Groetjes, Lisanne