Weggevlogen!

Gestart door boelie, april 24, 2011, 23:28:58

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

boelie

Wij hadden 2 parkietjes! Vanochtend is er 1 van de 2 weggevlogen.... :( Nu zit de overgebleven parkiet heel zielig en alleen in zijn kooi! We weten nu niet wat te doen, we zouden ze van de week in de buitenvoliere plaatsen, maar ik weet niet of zij dit nu aankan in haar eentje????? Wie weet raad?

BudgieMe

Oei, dat is heel sneu voor jullie en voor het parkietje.
Ik zou als de plannen er toch al waren de ander in die buiten volière doen en de oude kooi openstaand er naast, wie weet komt ie nog terug, op geluid van roepend andere vogeltje,....

Aukina

wow dat is echt heel vervelend, ik heb het ook een x mee gemaakt!

mijn mannetje bleef toen alleen over en was ook heel zielig. hij heeft eerst de hele tijd lopen roepen... toen hij daar mee gestopt was ging hij gelukkig wel weer eten! maar ik heb een week later (toen ik zeker wist dat zen vriendinetje niet meer trg kwam) een nieuw popje voor hem gehaald!
en dat ging gelukkig direct goed en hij werd ook al gauw weer vrolijker...

dus dat zou ik doen dat werkte bij mij teminste wel!

succes

Taz

balen zeg... maar uh, in welke omgeving moeten wij uitkijken naar het gevlogen vogeltje???? (en wat voor kleuren etc.)

Grtz,
Tanja

Moppers

Als het vogeltje inmiddels nog niet door iemand is gevonden, dan heeft het geen zin om er naar te zoeken. Het bericht is al van 2 weken geleden...