Re: Verkeerd opgevoedde parkiet.

Gestart door its_me_mo, april 21, 2011, 09:35:07

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

its_me_mo

ikzelf heb een paar dagen geleden een parkietje gekocht. Was net uit het blok gekomen zei de fokker.
Als ik mijn hand in zijn kooi doe is hij behoorlijk bag. Fladderd door de hele kooi heen. Kijk om hem heen om een plekje te vinden die voor hem veilig is.
Weet iemand hoe ik met deze parkiet om moet gaan. Eruit halen heeft geen zin want dan blijft hij toch niet bij mij zitten. De fokker heeft hem aan 1 kant geknipt


Nieuw topic van gemaakt, zie reactie van Kleintjes. Gr. Lisanne

Kleintjes

#1
Citaat van: its_me_mo op april 21, 2011, 09:35:07
ikzelf heb een paar dagen geleden een parkietje gekocht. Was net uit het blok gekomen zei de fokker.
Als ik mijn hand in zijn kooi doe is hij behoorlijk bag. Fladderd door de hele kooi heen. Kijk om hem heen om een plekje te vinden die voor hem veilig is.
Weet iemand hoe ik met deze parkiet om moet gaan. Eruit halen heeft geen zin want dan blijft hij toch niet bij mij zitten. De fokker heeft hem aan 1 kant geknipt

Lijkt me beter als je even 'n nieuw topic begint. Overnemen van iemands topic is niet goed.
Jouw vraag is anders dan wat hier gevraagd is.


Bedankt! Heb er zelf even een nieuw topic van gemaakt. Gr. Lisanne
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

SjempieJ

Laat hem anders eerst een paar dagen met rust zodat hij wat kan wennen!
Hij is nog niet gewend in z'n nieuwe omgeving en jouw hand zal hij ook nog eng vinden in het begin.
Later zal je je hand er wat vaker in kunnen doen zodat hij kan wennen, maar niet te veel aandacht van hem vragen want grasjes willen ook graag hun rust hebben.
Je zult gewoon veel geduld moeten hebben ;)
Gr.