Help jij ook het NOP? Sponsor mee! 2011

Gestart door lovesbudgies, maart 31, 2011, 23:24:38

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

lovesbudgies

Sponsortopic N.O.P. 2011
Help jij ook mee 300 euro bij elkaar te krijgen voor het opvangcentrum?
Elke cent helpt!




De stand tot nu toe:



Parkieten en papegaaien zijn hele lieve en leuke dieren om te houden, maar ze vragen vaak meer geld, tijd en aandacht dan mensen zich van te voren beseffen.
Door een gebrek aan ruimte, aandacht en afleiding kunnen kromsnavels gaan schreeuwen, bijten, hun veren uittrekken en zichzelf verwonden.

Wat gebeurd er dan met deze vogels die niet meer in huis gehouden kunnen worden?

Die gaan naar het N.O.P., oftewel de Stichting Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien.
Hier krijgen de vogels veel ruimte, vriendjes, een goede voeding en medische zorg!




Vogels zoals deze:

                 
      Veren plukker in beslag genomen door de AID                                            Veren plukken en zelfverminking


Krijgen hier een beter leven:

         
Papegaaien in het NOP                                                                                 Valkparkieten in het NOP



Wij kunnen deze opvang helpen, door 2 volieres te sponseren zorgen wij ervoor dat deze vogels verzekerd zijn van een goede voeding en medische zorg.

De financiën worden bijgehouden door beheerder Jorijn, je kunt je bijdrage sturen naar bankrekeningnummer:



Voor buitenlandoverboekingen:
IBAN/SEPA Nummer:     NL98RABO0157440931
BIC Nummer:    RABONL2U
Banknaam:    Rabobank

Vermeld daarbij even "sponsoractie NOP" en je forumnaam.


Help jij ook het NOP?
Sponsor mee!



Parkieten-Freak

Kom op mensen, strijk een keer over je hart! Het is nooit leuk om geld te vragen maar de vogels in het NOP hebben jullie financiële steun zo ontzettend hard nodig!
Als je wat kunt missen, doe dan mee, elke euro is er één!  ;D
Ik doe uiteraard ook weer lekker mee, mijn donatie komt eraan!  ;)


lovesbudgies

Mijn bijdrage komt er ook aan!

Ik ben benieuwd wat de stand is tot nu toe....wáár is het Opperhoofd? Misschien helpt het als ik heel hard bier of biefstuk roep of zo.

Wisten jullie trouwens dat het NOP een échte grasparkietenvolière heeft? Kijk maar op de eerste foto! ;D

haskerpon

Mijn bijdrage heb je binnen als het goed is  ;D

lovesbudgies

Wat fijn Geja, dankjewel!! Zodra ik de stand weet, zal ik de geld meter aanpassen!

inge

Het mijne is ook onderweg, zal wat langer duren komt van België.

lovesbudgies

#6
Super, Inge, hartelijk dank!

Het bedrag hoeft niet groot te zijn, als elk lid 10 cent zou geven dan zouden we er al zijn.

inge

En is mijn bijdrage al aangekomen?
En hoever staan we al?

Hopelijk komen we er!!!!!!!!

lovesbudgies

#8
Inge, je bijdrage is binnen hoor!

Er is nu 86,11 euro binnen met dank aan Inge, Haskerpon, Anneke, Wouter en een anonieme gever! ;D


De stand tot nu toe:


MissDorien

Oh, wat een goed initiatief, zit nu wat krap maar zodra mijn salaris weer binnen is kun je een donatie van mij verwachten!
Tot wanneer kan het?

Parkieten-Freak

#10
De sponsoring aan het NOP moet vóór 1 mei door ons betaald worden. Het zou fantastisch zijn als je voor 25 april iets zou kunnen doneren!  ;D
Namens de vogels van het NOP: heel erg bedankt voor iedereen die wil doneren of heeft gedoneerd!  ;D ;D ;D

--------------------------------------------------------------------
Het Parkieten-Freak forum wil ook dit jaar weer twee volières in het papengaaienopvangcentrum te Oerle sponsoren.
Help jij ook mee om ons doel te verwezenlijken? Elke bijdrage is heel erg welkom!!!
Sponsor mee!




Voor buitenlandoverboekingen:
IBAN/SEPA Nummer:     NL98RABO0157440931
BIC Nummer:    RABONL2U
Banknaam:    Rabobank

Vermeld daarbij even "sponsoractie NOP" en je forumnaam.


lovesbudgies


Mirjam

Ik zal de 23e ook een steentje bijdragen  ;)

Parkieten-Freak

Joepie!!!! Alvast bedankt Mirjam!!!  ;D ;D


--------------------------------------------------------------------
Het Parkieten-Freak forum wil ook dit jaar weer twee volières in het papengaaienopvangcentrum te Oerle sponsoren.
Help jij ook mee om ons doel te verwezenlijken? Elke bijdrage is heel erg welkom!!!
Sponsor mee!




Voor buitenlandoverboekingen:
IBAN/SEPA Nummer:     NL98RABO0157440931
BIC Nummer:    RABONL2U
Banknaam:    Rabobank

Vermeld daarbij even "sponsoractie NOP" en je forumnaam.


Moppers

Ik moet nog even op mijn salaris van april wachten, maar dan komt er ook wat van mij bij.

Ik neem aan trouwens dat we, als we geen 300 maar wel 150 euro bij elkaar halen, wel 1 voliere sponsoren?

Parkieten-Freak

Citaat van: Moppers op april 07, 2011, 17:29:43
Ik moet nog even op mijn salaris van april wachten, maar dan komt er ook wat van mij bij.

Ik neem aan trouwens dat we, als we geen 300 maar wel 150 euro bij elkaar halen, wel 1 voliere sponsoren?

Jazeker Moppers, maar we hopen dat echt dat we er twee kunnen sponsoren!  :)
Fijn dat je ook je steentje bij wilt dragen!  ;D  ;D


inge


Mirjam

#17
Ik besloot dat er toch nog meer mogelijk moest zijn...

Ik heb inmiddels een toezegging voor een bijdrage van mijn beste vriend en een groot liefhebber van (mijn) parkieten  :D.
Plots zag ik het licht en heb alle eigenaren van mijn ladekuikens een mail gestuurd met de vraag om een bijdrage. Tevens heb ik gevraagd of men verder wilde rondvragen.
Ik hoop erg dat het veel oplevert en dank alvast mijn beste vriend die dit weekend zijn bijdrage zal storten.

lovesbudgies

Wauw!! :o

Heel erg bedankt voor je moeite, Mir, super!! ;D