Chagerijnig, wilt kooi niet in......

Gestart door petertje, maart 22, 2011, 19:58:27

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

petertje

Hoi, ik ben een tijdje niet actief geweest, maar met mijn parkietje gaat het heel goed, hij zit elke keer vrolijk te fluiten in ik doe dan lekker mee en hij is op dit moment in de rui. Maar ik heb wel een probleem; elke keer als ik hem/haar eruit haal en als ik heb na een tijdje er weer probeer in te krijgen, dan vliegt hin de hele tijd weg, of als hij/zij dan op mijn vinger of een stokje zit en ik loop naar de kooi toe dan vliegt ie de hele Tijd weg, ik was vandaag ook weer een half uur bezig om hem in zijn kooitje te krijgen en het gebeurt keer op keer en ik word hier bloedchagerijnig van tot ergernis van mijn ouders. Kan dit door de rui komen? Ik weet nog wel goes toen het begon: ik had die dag een touw voor em gekocht voor in de kooi en toen begon het. Maar hij zit wel de hele tijd op het touw en is voor zover ik weet er niet bang van. HELP!

En dan nog iets: het kan me niet schelen of hij los is, maar hij vliegt dan op de kast, gooit alle schilderijtjes eraf en gaat daarna aan het hout beginnen te knagen. Hij vreet echt de hele kast op!

BudgieMe

Tja, alleen in de kooi is ook niet gezellig,... ;)

lees mijn antwoord hier maar eens...

http://forum.parkietenweb.nl/index.php?topic=26225.msg144938#new

En dat schilderijtjes er af gooien, je moet toch wat als je je verveelt,...