Koppel worden?

Gestart door mks66, maart 15, 2011, 16:54:06

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

mks66

Hallo iedereen,
ik heb afgelopen week een nieuwe grote kooi gekocht en een nieuw mannetje alleen ze zitten nog niet zo dicht bijelkaar met het vrouwtje
Kunnen ze na een paar dagen/weken/maanden toch een koppel zijn??

Mirjam

Jazeker kan dat!
Je kan alleen nooit zeker weten of ze daadwerkelijk een liefdeskoppel worden of gewoon maatjes. Kijk er niet raar van op als het wennen aan elkaar wat langer duurt.

mks66

Dankjewel voor je reactie Mirjam ik ben er blij van geworden van je verhaal....!:D

Mirjam

Parkietenliefde is het mooiste wat er is  :-*.
Geniet ervan!

mks66

Afentoe zie ik bij filmpjes hoe ze knuffelen is zo schattig!

Rachel22

Ik heb 2 mannetjes die het direct goed met elkaar konden vinden. Ze hoefden niet eens aan elkaar te wennen. Af en toe lijken ze wel verliefd op elkaar  :-* Maar soms heeft het gewoon wat meer tijd nodig voordat ze elkaar benaderen. Het is in ieder geval een goed teken dat ze elkaar niet agressief aanvallen. Het is eigenlijk net als met mensen: iedere parkiet is verschillend en soms vinden ze elkaar niet lief genoeg om een koppel te worden. Maar ik denk dat het bij jou wel goed komt hoor... schrik er ook niet van als ze wel eens een beetje kibbelen, want dat doen die van mij ook regelmatig (bij het eten, spelen etc.). Die van jou zijn vast een beetje verlegen... dat komt wel goed!