liggen...

Gestart door Taz, maart 10, 2011, 17:36:47

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Taz

Hoi allemaal,

Ik geloof dat ik een heerlijk relaxte luie vogel heb... :D Meneer (mevrouw???) ligt het liefste! Dan zit ie op het klepje van zijn kooi, en dan legt hij zijn borstje er ook op! Ook als hij op zijn stok zit, legt hij zijn lichaam wat meer horizontaal, zodat hij niet alleen met zijn pootjes, maar ook met een deel van zijn buikje op de stok zit (ligt).

Groover functioneert verder prima, maar voor de zekerheid... Zijn er meer van zulke luie vogels???

Grtz
Tanja

lovesbudgies

Een hele enkele grasparkiet doet dit weleens. Caradow heeft er zo eentje, haar popje gaat altijd op een vast plekje liggen.
Een van mijn popjes ligt ook wel eens een minuutje op het open deurtje.

Maar de horizontale houding terwijl ze op een zitstok zit kan ook duiden op een probleem met de gezondheid. Misschien kun je een foto laten zien?

Caradow

Dit is jaren een favoriete houding geweest van Moppie.. Tegenwoordig doet ze het niet meer maar heeeeeel af en toe komt het nog voor:



Taz

Wat een geweldige foto zeg!!! hahaha! Zo lekker ligt ie nou toch ook weer niet!

Groover zit wel op zijn pootjes, maar zakt dan wat verder naar voren...

Jammer ding is dat ie rechtop schiet gaat als ik te dicht bij kom... een foto zal me niet snel lukken. Ik leg de camera klaar :D

Taz

#4
Topics samengevoegd. Gaan over hetzelfde onderwerp. ;) Gr. Lisanne

;D geniaal...  ;D

Gisteravond kwam ik laat thuis, in het donker. Groover was vast aan het slapen, en hoe  :-*

Groover lag over zijn laddertje... Onderste pootje aan de zijspijl, bovenste pootje 2 treden hoger, op de tree, en de borst nog een treetje hoger...

Het zag er niet uit, en ik heb vast de camera klaarliggen voor een eventuele volgende keer... (hmmm... waarbij ik me wel afvraag of Groover er blij van wordt om met een flitsende camera wakker te worden  ::) )

Welke geniale houdingen nemen de andere parkietjes aan???

Grtz,
Tanja

mozazoo

Haha, het lijkt mij ook erg grappig om dat zo te zien.  :-*

Parkieten zijn allemaal verschillend, net zoals wij.

Nog veel (slaap haha) plezier met je parkietje  ;)

KikiSorrie

Hahah, geniaal!
Mijn parkietjes nemen nooit zo'n rare slaaphouding aan, en ze zijn bang voor de camera....
Heel leuk ;D