Naar de DA of niet?

Gestart door KikiSorrie, maart 08, 2011, 16:11:35

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

KikiSorrie

Hee,
zoals jullie misschien wel weten ben ik druk bezig met mijn 2 pietjes over te zetten op pellets.
Nou ben ik toch wel onzeker of ze nou ziek zijn of niet, want ze zijn bijna niet actief en fluiten ook bijna niet. Ze zoeken wel naar eten. Maar Sorrie's veren zijn niet helemaal mooi glad en hun ontlasting is niet zoals het hoort.
Zal ik naar de DA gaan? Of zal ik het even zo laten en ze natuurlijk laten aansterken met wat zaad en eivoer (wat ik gister al heb gedaan en vandaag ook een beetje)??
Alvast bedankt voor de reacties.
Groetjes

Mirjam

Laten aansterken!
Volgens mij is dit al diverse keren gemailed  ;).

KikiSorrie

Gemaild?? Weet ik niet....
Maar inderdaad, ik ga ze laten aansterken, want volgensmij is dat het gewoon.
Mag hier een slotje op??
Groetjes

lovesbudgies

Door het feit dat ze nu even weinig eten worden ze sloom en veranderd de ontlasting. Ze hebben natuurlijk minder energie, daarom
worden ze sloom, en daardoor kunnen ze hun lichaam niet meer goed op temperatuur houden en krijgen ze het koud. Vandaar dat de veertjes niet
mooi glad zitten, de parkieten zullen een beetje bol zitten om zichzelf warm te houden.
Daarnaast is het logisch dat als een parkiet niets eet dat zijn ontlasting veranderd.

Dus inderdaad even een paar dagen aansterken met een normaal dieet, en dan weer opnieuw beginnen.

Ik zal het topic voor je sluiten.