Vergroeide neusdop

Gestart door japie_en_joy, maart 03, 2011, 20:16:14

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

japie_en_joy

hoi allemaal,

ik doe dit voor het eerst, maar ik heb 2 grasparkieten een mannetje en een vrouwtje.
nu is bij het vrouwtje het dopje iets omhoog gegroeit. ze heeft er geen last van maar het ziet er beetje raar uit. weet iemand of dit erg is of dat het niet veel uitmaakt?
ook doet ze de laatste tijd af en toe een splagaat op een trapje en gaat ze met haar kontje heen en weer. weet iemand wat dit te betekenen heeft?

hoop snel iets te horen.


Titel aangepast. Zo weet iedereen waar je vraag over gaat. Gr. Lisanne

inge

Hoi, allereerst welkom ;)
Er is onlangs een topic geopend met de naam vergroeide neusdop,ikzelf weet er niks van.
Is mischien interesant om dit eens te lezen het topic noemt vergroeide neusdop.
Bovenaan rechts zie je een leeg balkje met zoek bij, tik daar eens de titel vergroeide neusdop .
De bovenste die erop komt gaat daarover ,is het dat wat je bedoelt?
Zoja, dan kun je daar mischien je antwoordt vinden.
Succes ;D

Ozzie

Ik heb hier recent een topic over aangemaakt. Mijn Pipo had dit vrij erg, echt een hele 'schep' groeide er aan. Ik ben ermee naar de dierenarts geweest, die het vrij eenvoudig kon 'afbreken'. De oorzaak is een incomplete voeding. Ik geef Pipo Xtravital, maar zij pikt er bepaalde zaadjes tussenuit en krijgt zodoende niet alle benodigde zaken binnen. Mij werd aangeraden pellets te geven, maar dat is al een uitdaging op zich ...

Heb je een foto van je parkietje met neusdop?

tobias

mijn albino pop (ze heet zelda) heeft ook een rare neusdop.
toen ik haar kocht was het heel lelijk, maar ik heb haar nu een jaar en de dop wordt steeds mooier.
ik heb haar buiten in de voliere, ook in de winter,misschien omdat ze nu veel buiten is en groente en fruit krijgt dat het daar door beter wordt, maar dat weet ik niet zeker.
wel dat ze er er geen last van heeft, ze heeft momenteel heel dikke verkering met pim.
laat even een foto zien, ik zal kijken of ik een foto heb van toen en nu.