speeltje

Gestart door marit925, februari 06, 2011, 16:37:37

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

marit925

hoihoi iedereen
ik ben al heel erg lang op zoek naar een spijlen balletje maar die kan ik nergens vinden
weten julie mischien waar je die kan kopen?

groetjes marit

lovesbudgies


Esmee

Het speeltje dat hierboven wordt genoemd heb ik net nog gezien bij de Pet's Place!
Hebben ze opzich best veel, ik zou het daar proberen als je die in de buurt hebt zitten :)

Taz

Als ik het woord 'spijlenballetje' hoor, dan moet ik denken aan van die kralen die ik aan de spaken van mijn fiets hing als kind... Bedoel je zoiets, maar dan voor de kooi?
Geen idee of het bestaat...

Die balletjes hierboven verkopen ze op heel veel plaatsen. Erg succesvol, zeker als je hem OP de kooi legt, en je parkietje het eraf laat duwen!!!

Audrey

Die balletjes bestaan trouwens ook apart, maar dan moet je vaak bij het kattenspeelgoed kijken.  :P
Ook een tip: mocht je toevallig een tripje naar Engeland plannen (of je kent iemand), daar hebben ze winkels waar alles 1 pond kost, en daar vond ik een verpakking met 10 zo'n balletjes. Voor 1 pond dus, heel handig, aangezien die balletjes hier wel eens sneuvelen doordat we er onze voeten opzetten  :P

DobbyFloppy

Ik heb gewoon een kattenballetje met cirkeltjes, daar zetten ze ook wel poten in maar krijgen ze ook wel eruit. hij hangt in de kooi dmv een touwtje
Knuffeltjes van Pucky, Sita, Merel, Eppo, Olaf Cheeky, Frouwkje en Indy

R.I.P Floppy 16-07-12
R.I.P Dobby 17-10-13

mozazoo

Je kunt ook op internet kijken.
Bij die web winkels, of op een site van een dierenwinkel. :D
je kunt natuurlijk ook gewoon op Google: "parkietenspeeltjes" of zo intypen.