Lid Van De Maand Oktober

Gestart door Safrena, september 30, 2005, 20:34:49

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Safrena

Beste leden,

Alweer is er een maand voorbij en hebben de beheerders en moderators een nieuwe keuze gemaakt voor ons lid van de maand.
Echter vonden we het best moeilijk om maar een enkel lid te kiezen.
Vandaar dat het deze maand uitzonderlijk twee leden van de maand geworden zijn.

Onze leden van de maand oktober zijn:

Maur@ en Marchan[/size]

Maur@ heeft haar parkietje gekocht zonder dat ze wist dat het een kruipertje was.
Vermits ze het toch niet normaal vond dat haar parkietje niet kon vliegen is ze naar de dierenarts geweest waar ze het haar vertelden.
Toen werd haar parkietje ziek. Ze is dan weer naar de dierenarts geweest en daar kreeg ze te horen dat ze beter haar parkietje liet inslapen. Maar maur gaf de hoop nog niet op. Haar parkietje kreeg een spuitje met antibiotica, en gewapend met extra vitaminen en nog een antibiotica kuur ging ze weer naar huis.
Jammer genoeg werd haar parkietje nog zieker en heeft maur zelfs een couveuse gemaakt.
Daar bleek haar parkietje dan toch wat op te knappen, het was echter valse hoop want een dag later was haar parkietje weer zieker.
Ondanks de hele goede zorgen en de liefde van Maur is haar parkietje jammer genoeg toch overleden.
De beheerders en moderators hopen haar hiermee toch een hart onder de riem te steken en haar veel sterkte te wensen met het verlies van haar parkietje
Je kan meer lezen over haar parkietje Hompel op haar weblog

http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=322473


Marchan haar parkietje had schurftmijt. Omdat Marchan niet wist wat het was ging zij naar de dierenarts. Daar kreeg ze te horen dat haar parkietje moest behandeld worden voor die mijt die al ver gevorderd was. Haar parkietje heeft dan een injectie gekregen met hele nare gevolgen.
Nadat haar parkietje die injectie had gekregen werd haar parkietje 's avonds heel erg suf. De volgende morgen was het nog slechter met haar parkietje en is zij onmiddellijk weer naar de dierenarts gegaan. Het was niet helemaal zeker dat haar parkietje het ging redden en ze heeft dan haar parkietje bij de dierenarts moeten achterlaten zodoende haar parkietje in een zuurstofbak kon, zodoende haar parkietje weer op krachten kon komen en hopend dat het middel zo snel mogelijk uit het lichaam van haar parkietje zou verdwijnen. De volgende dag in de namiddag ging het alweer heel wat beter met haar parkietje.
Marchan hoorde daarna van de dierenarts dat er bij die injectie nevenverschijnselen waren en dat dit middel niet vaak aan parkietjes gegeven wordt.
Echter was het bij haar parkietje wel nodig omdat anders de hele snavel ging wegrotten.
Haar parkietje is gelukkig weer helemaal opgeknapt en gezond.

Bedankt namens ons beheerders en moderators Maur@ en Marchan voor de hele goede verzorging en de liefde voor jullie parkietje.

Vele groetjes
De beheerders & de moderators


En hier nog een goede raad  Marchan:[/size]
CiteerMochten jullie iets vergelijkbaars meemaken dan raden wij jullie aan direct naar de dierenarts te gaan, zo'n vogel heeft warmte nodig dat is wel duidelijk. Helaas zijn wij er nu pas achter dat hij waarschijnlijk heel lang last heeft gehad van die schurftmijt, hij had dit namelijk al toen wij hem kochten maar hebben daar nooit bij nagedacht, we wisten tenslotte niet beter.

Ingrid

Hallo Maur@ en MarChan

Van harte met de titel "Lid van de maand", jullie hebben het verdiend! Bedankt voor de liefde en zorg die julle hebben gegeven aan de parkietjes.

Groetjes, Ingrid

Sonja

Hoi Maur@ en MarChan,

Hartelijk gefeliciteerd met jullie welverdiende titel!

Geweldig wat jullie voor jullie parkietjes hebben gedaan! :thumbsupsmiley:

Groetjes, Sonja.

Parkieten-Freak

#3
En ook ik wil Maur@ en MarChan van harte feliciteren met deze welverdiende titel!
Jullie hebben beiden laten zien dat jullie hart op de goede plaats zit.

Hompeltje van Maur@ heeft het ondanks alles helaas niet gered, maar hij heeft de beste verzorging gehad die een parkiet zich maar kan wensen.
Het leven van het parkietje van MarChan heeft aan een zijden draadje gehangen. Gelukkig is dit vogeltje helemaal opgeknapt.
Mijn complimenten voor jullie beiden!


Caradow


Chantalleke

Ook namens ons van harte gefeliciteerd!!! :D

Groetjes, Chantal, Sjefke en Billy

Anita & Marisa

#6
Hoi Maur@ en MarChan,

Van harte gefeliciteerd met jullie eretitels! Jullie hebben hem dubbel en dwars verdiend  :D
Geweldig wat jullie allemaal voor jullie vriendjes hebben gedaan  :thumbsupsmiley:
Heel jammer Maur@ dat je parkietje het niet overleefd heeft, maar je hebt echt je best gedaan, super van je!!!!

Veel liefs,
Anita en Marisa.

Maur@

De tranen staan me erg hoog nu zeg. Wat een ontzettend leuke verrassing. Ik weet dat ik alles gedaan heb wat ik maar kon en dat er geen kans meer voor hem was. Maar ik mis ons Hompeltje nog elke dag zo ontzettend erg. Ik ga de vermelding even op zijn weblog zetten.
Bedankt, ik voel me heel erg vereerd.

esther

Dit topic was me even ontgaan, maar gelukkig is de maand nog maar net begonnen  ;)
Maur@ en MarChan van harte gefeliciteerd met de titel lid van de maand oktober.
Jullie hebben hem echt verdiend.

Groetjes Esther

Dylantjuh


Jorijn

Hartelijk gefeliciteerd Maur@ en MarChan. Jullie verdienen het! ;)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Missa

Van harte gefeliciteerd hoor, jullie verdienen het dubbel en dik!! :D

Missa

toekie

Hoi Maur@ en MarChan,,
Gefeliciteerd met deze titel!! :D
jullie hebben het verdiend :thumbsupsmiley:
Groetjes...

Robin

proficiat met je verdiende titel

je verdient het echt

vlekje

Gefeliciteerd met deze mooie titel!  Ik bedacht me net dat als iedereen zoveel voor hun vogel zou doen, wat voor mooie (parkieten) wereld er dan zou zijn.

Dick uit Aruba

Ik ben een beetje (erg) laat, maar gefeliciteerd met deze welverdiende titel. Echt heel goed van jou (jullie).