Iedere donderdagavond superchat!

Gestart door Parkieten-Freak, december 09, 2010, 22:19:34

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

parkietengek12

He bah  >:(
Gemist  ::)
Ga morgen op vakantie dus mij zien jullie komende 2 weken niet   ;)

Kleintjes

Maakt niet uit joh, ongeveer de hele 'staff' bleef afwezig, dus de (virtuele) roseetjes, de pilsjes en 't fris /sapjes staan nog lekker koud ;)

Fijne vakantie Joël!!
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Wouter

Citaat van: Kleintjes op augustus 12, 2011, 01:14:40
Maakt niet uit joh, ongeveer de hele 'staff' bleef afwezig, dus de (virtuele) roseetjes, de pilsjes en 't fris /sapjes staan nog lekker koud ;)

Fijne vakantie Joël!!
Nou doen jullie net alsof er helemaal niks aan was in de chat, maar ik vond het druk zat met z'n viertjes!

lovesbudgies


Kleintjes

Citaat van: Wouter· op augustus 12, 2011, 12:45:53
Nou doen jullie net alsof er helemaal niks aan was in de chat, maar ik vond het druk zat met z'n viertjes!

Nee, zo bedoel ik dat niet: 't was de rest van de staff die ik miste voor de 'straffe staff borrel', snappie? ;)
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Moppers

Binnen! Binnen in de chat, binnen in de, eh, room, van binnen!
Eh, ja, ik ben er dus. Nog meer liefhebbers?

Kleintjes

*heeft de roseetjes op tafel gezet, de nootjes uit de kast gehaald en de kaasblokjes uit de koelkast*

Kort samen gevat: Ben er!
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Jorijn

Ik lees dit topic altijd veel te laat.
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Parkieten-Freak

Ik ook. Om de een of andere reden en ik op donderdag altijd met andere dingen bezig, voornamelijk met sport.  ;)


Kleintjes

Hmm... Jammer dat ik jullie nummers niet heb, anders stuurde ik 'n groeps SMS ahahahahaha :P
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Wouter

Begrijp me niet verkeerd, maar op een of andere manier moet ik er niet aan denken om elke donderdagavond een sms te krijgen of ik kom chatten. :P

Kleintjes

Hahahahaha :P Is ook niet nodig bij jouw, je bent er immers bijna altijd :D
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Jorijn

Aanstaande donderdag ga ik een aantal collega's inmaken met squash. Misschien als iemand tegen 21 uur nog een privé bericht stuurt dat ik even kom kijken.. :-)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com


inge

Denk ik ook, maar ben niet zeker of ik juist zit :D


inge

Dacht het al ,ben er helemaal alleen.
Denk dat ik nog maar eens probeer :D

Moppers

Hahaha, nou dan is het maar goed dat je niet in een vreemde maar overvolle chat terecht kwam!

inge

Ondertussen wel al dus ;D in het engels ::)
Lukt me niet,heb dit nog maar 1 keertje gedaan en nu is de website toch wel verandert?
Vindt er niets meer terug.
Zal voor een ander keertje worden,welterusten. :)

Moppers

Ik ben nu toch wel erg benieuwd welke link je gebruikt, en welke inloggegevens....