slapen

Gestart door inge, oktober 22, 2010, 21:19:50

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

inge

hallo, hier ben ik weer met een vraagje?
Is het goed dat we s,avonds een handoek over de kooi hangen zodat het parkietje zijn rust heeft?
Want soms gaat de licht aan boven tafel dat mijn zoontje iets wil doen daarna weer uit en dan ergens anders aan ,is dit niet storend? groetjes,inge

Sjaakie

Hier wordt standaard iedere avond rond half 10 de kooi afgedekt tot 's morgens 8 uur! Alleen in de zomer als de temperaturen ook 's nachts te hoog zijn en de warmte haast niet meer uit huis te krijgen is dek ik de kooi niet af. Wel grappig om te weten dat mijn parkiet (had er eerst nog een die ook hetzelfde deed) al precies weet wat er gaat gebeuren. Als ik 's avonds die doek maar pak...... dan springt hij gelijk op het stokje waar hij graag op slaapt. Wat zijn ze slim hè  ;D

inge

Ja het zijn slimme diertjes!
Oke dan doen we dat maar dacht wel dat het niet leuk was voor Happy dat het storend was .
bedankt!!

Sjaakie

De mijne vind het heerlijk om te 'te gaan slapen'. Ik ben zelfs zo erg dat ik 's morgens voorzichtig kijk waar hij zit. Als dat nog op zijn 'slaapplek' is laat ik de kooi nog afgedekt totdat hij zelf in beweging komt. Ach... allles voor het vogeltje toch   :-*

Groetjes
Melinda