Voederbakjes

Gestart door ~yoda~, oktober 06, 2010, 18:18:40

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

~yoda~

Hoi iedereen!

Gisteren werd ik opgebeld door mijn ouders dat mijn grasparkiet was ontsnapt. Hij was door het openstaande raam gevlogen en zat vast tussen het rolluik en het kozijn. Gelukkig  :o.  NU komt het volgende probleem Op mijn kooi zitten voederbakjes met een dekseltje wat je er af kan klikken nu heeft lucky een manier gevonden om deze dopjes eraf te duwen zodat hij de kooi uit kan.

Nu was ik vandaag bij de boerenbond en daar hadden ze mooien vakjes maar deze pasten niet het gat in mijn kooi is te groot. vervolgens ben ik naar de dierenzaak in het dorp gegaan om te kijken of zij wat hadden. Maar alles wat zij verkochten past ook niet.

Wat moet ik nou doen? Ik kan er opzich wel gewone bakjes inzetten maar dan moet ik een manier bedenken om de 2 gaten voor het voer en drinkens bakje dicht te maken. Heeft iemand hier ervaring mee?

Mvg,

~yoda~

storekeeper07

Ja,je kunt wel stellen dat bij dit soort kooitjes de Parkiet altijd een uitweg zal zoeken.
De meeste ontsnappen via de voerbakjes,want een Parkietje is slim,telkens als jij voer bijvult ziet die ook dat je daar kunt ontsnappen.
Je zult zelf een oplossing daarvoor moeten bedenken,misschien iets met klemmetjes of sterke elastieken.
kijk ook eens af en toe wat ze doet als ze in de kooi zit,misschien zie je dan wat je kunt doen.
Niks is vervelender dan een weggevlogen Parkietje.

groetjes, Storekeeper 8)