headbangen

Gestart door mmkrijgsman, oktober 02, 2010, 10:21:12

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

mmkrijgsman

We hebben onze parkiet nu 1,5 jaar. En sinds kort begint zij te headbangen (heel snel op en neer te gaan met haar kopje) als ik met haar ga knuffelen. Dit doet ze niet bij mijn vriend. Is dit gewoon enthousiasme of is ze "verliefd" op mij? We vragen ons nu af of het dan niet beter is een soort genootje erbij te kopen zodat ze een vriendje erbij heeft. Kunnen we dan het beste een mannetje erbij kopen, of maakt dat niet uit?

Moon-Star

Heey,

Ik denk dat het niet zoveel uitmaakt,
een van mijn parkietjes doet dit ook bij mij , alleen begint hij mij ook te voerenetc.
hij heeft echter al wel drie vriendjes.
Dus het is niet zeker dat ze daar mee ophoudt, maar een vriendje is natuurlijk wel veel gezelliger voor haar.

Gr.
Moon-Star

Mars

Ik zie het headbangen altijd wat als uitnodiging tot spelen. Zodra dat om gaat slaan naar voer opgeven, dan zou ik wel zeggen dat het tijd is voor een vriendje.
Dan zul je zien dat je parkietje over het algemeen jou nog wel heel lief vindt, maar het nieuwe parkietje ook erg.

De aankoop van een vriendje hangt daarnaast ook wel samen met de hoeveelheid tijd die je parkietje alleen thuis zit. Dat is in ieder geval nooit een goede situatie.
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

storekeeper07

 ;) Ik zou gewoon een jong mannetje erbij kopen.
twee is gezelliger dan een, Toch?
Als het popje tam is komt het mannetje ook wel erbij zitten,want ze zijn zeer nieuwsgierig op alles