verliefd op mij!?

Gestart door Moon-Star, september 28, 2010, 09:49:24

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Moon-Star

Hallo allemaal,

ik zit hier met een probleempje.
Ik heb vier parkietjes, ze zitten met zijn vieren en twee kwartjes.
een van de parkietjes heb ik nu acht en een half jaar (GB), deze heeft vorig jaar een vriendje (LB) gekregen en ze leken helemaal verliefd. Ze voerden elkaar en op een gegeven moment probeerden ze ook te paren. (het zijn twee mannetjes). We besloten nog twee vrouwtjes parkietjes te kopen (Wietje en Wolkje). Nu is LB een beetje verliefd geworden op wietje en andersom. alleen moet GB niks van Wolkje hebben. dus ik dacht ik geef GB wat extra aandacht, omdat hij telkens stilletjes alleen zat. maar nu lijkt hij wel verliefd te zijn geworden op mij. Hij voert me constant en dan krijgt hij hele kleine pupilletjes en maakt die wilde bewegingen met zijn kop, vervolgens gaat ie zo'n beetje liggen. en als ik hem op zijn stok wil zetten wil ie dat niet. en als ie wel van mijn hand afgaat zit er altijd bloed op.
Wat is dit bloed, en hoe kan ik er voor zorgen dat hij wat minder aandacht voor mij krijgt en wat meer voor de andere parkietjes.
trouwens als ik GB en LB laat vliegen zijn ze wel weer heel lief tegen elkaar maar zodra ik ze weer in de kooi zet vliegt wietje GB aan! echt super zielig.

Kan iemand mij vertellen wat ik kan doen om de harmonie een beetj te herstellen in de kooi?

Veel vragen in een veel te onduidelijk verhaal maar ik hoop dat ie mand mij kan helpen.

Groetjes