Yara naar VA

Gestart door lindarobin, september 21, 2010, 21:42:37

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

lindarobin

gisteren toen ik beneden kwam zat yara op de bodem helemaal bol en ze had der oogjes dicht. :o ik schrok me wezenloos natuurlijk direct de va gebeld en die zei dat we het even moesten aankijken. vanmiddag tegen 2 uur kwam me vriend weer en yara zat nog steeds zo bol en soms liet ze een vleugeltje hangen :(. ik weer de va gebeld ze zaten helemaal vol ik kon morgen pas terecht om half 5 ik zeg nee dat duurt te lang straks gaat hij dood . nou ja met pijn en moeite mocht ik hem toch brengen en moet morgen tussen half 12 en 12 contact met ze opnemen. hoop dat het goed komt met me lieve vogeltje z'n vriendje mist hem heeeel erg :( zodra ik meer weet laat ik het jullie weten.

Sjaakie

Wat een gekke reactie van een VA. Je zou verwachten dat je gelijk mocht komen. Toen Sjaakie steeds verder achteruitging heb ik gebeld en mocht ik met spoed tussendoor (dierenziekenhuis Rotterdam) terwijl ik pas 's avonds om 18.50 uur een afspraak had. Sjaakie heeft het helaas niet overleefd, maar ik hoop dat jij straks goed nieuws krijgt over Yara. Blijft toch altijd spannend met vogeltjes!
Sterkte!

Groetjes
Melinda

nannyjeff

heel veel sterkte, en hopelijk komt het allemaal goed met haar!!!!

groetjesss

lindarobin

Helaas is Yara gestorven :'( aan een bacteriele infectie bij dr darmen :( we hadden dr pas 3 weken probeer de fokker te bellen maar neemt niet op. >:(

Wouter

Sterkte met dit verlies! :( Ik weet helaas hoe het voelt, zoals je misschien al gelezen hebt. Het kan zo snel gaan met die beestjes.

hillie

Sterkte met het verlies van Yara :(

Ook heb je haar nog maar 3 weken je bent snel gehecht aan zo beestje.

joopie en mutz

Wat balen :-[

Heel veel sterkte

Kleintjes

ook namens ons alle 6 veel sterkte met 't verlies van jullie jonge kleine vriendje :(
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

lindarobin

allemaal bedankt voor jullie medeleven :)

nannyjeff

sterkte met het verlies van jullie Yara!

haskerpon

Sterkte met het verlies van Yara.