Vreemde Gewoonte

Gestart door SubSpace, september 20, 2005, 21:50:17

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

SubSpace

Naar aanleiding van deze thread heb ik een vraagje. Het is een beetje vreemd, maar..

Zowel m'n huidige parkiet als m'n vorige hebben een lichte obsessie met mijn tong :unsure:
Ik heb een keer als geintje m'n tong uitgestoken en die moest meteen onderzocht worden met de snavel. Sindsdien ligt de parkiet regelmatig op de loer als ik aan het kauwen ben, en als hij bij m'n gezicht kan komen wordt er aan m'n lippen geprutst uit interesse voor m'n tong.

Nu probeer ik het meestal maar te negeren, maar ik denk dat ze geinteresseert zijn in m'n speeksel. Bij m'n vriendin heb ik ze dit gedrag niet zien vertonen. Is dit puur iets dat ze willen dat ik ze voer ofzo?

Jorijn

#1
Hoihoi

Ik raad dit sterk af, de reden is vrij simpel.

In een menselijke mond leven bactieren waar de parkiet niet tegen bestand is.

Dus hoe aantrekkelijk het ook lijkt, nee zeggen en de parkiet bij je mond weghalen ;)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Safrena

#2
Hey Subspace

Je parkietje doet dit omdat ze je vertrouwd en misschien ook wel omdat ze een beetje verliefd op je is en nieuwsgierig is. ;)

Echter ik suit me helemaal aan bij Jorijn het is niet gezond, niet voor jou, en ook niet voor je parkiet omwille van de vele bacteriƫn in de mond

Vele groetjes

SubSpace

Mja, dit verwachtte ik al, vandaar dat ik deze thread begon.
In ieder geval bedankt voor het advies.