Happy jong parkietje 8 weken of ouder !

Gestart door ParkietenLover, september 09, 2010, 18:06:39

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

ParkietenLover

Hallo ..
Ik heb een paar vraagjes naja paar ::)
happy is ruim 9 a 8 weken. chichi (Chicuita) 10 tot 14 eigenlijk weet 'k het niet! die van chichie toch he, :-[ maar ik heb dat gelezen dat een jong parkietje streekjes tot de neusdop krijgen nounou mijn happytje NIET hoor ;).is hij dan ouder?

vraag 2:
Als Happy zit te eten en ChiChi komt er bij en trekt aa de staart wat betekent dat?..
Happy zijn staart ziet er niet meer uit.. ??? ???

vraag 3 :
Happy zet zich soms een BEETJE bol En zijn hooftje ziet er dan schattig uit :-* ziekte ?

vraag 4 naja vraag ....

EIGENLIJK voor ParkietenFreak .(Of was het Anneke ) :P

Ik hat gelezen bij '''Dag boek van een jonge grasparkiet''
van tam maken : een rare sliert eerst een stukje je appel en dan een sliert ik zal mijn snavel er in zetten....
heb ge hem dan met een appel tam gemaakt Domme vraag vind ik ... :-[ schaaam schaam...

PS IK KAN GEEN FOTO PLAATSEN

Wouter

Tip: Duidelijk en leesbaar schrijven (denk aan spelling, interpunctie enz.) scheelt een hele hoop als je graag een goed antwoord wilt krijgen. Ik vond dit eerlijk gezegd een beetje lastig leesbaar.

Citaat van: ParkietenLovermaar ik heb dat gelezen dat een jong parkietje streekjes tot de neusdop krijgen nounou mijn happytje NIET hoor .is hij dan ouder?
Niet elk parkietje heeft streepjes. Ervaren parkietenhouders kunnen ook zonder de streepjes het verschil wel zien. Als je even een foto plaatst van je parkiet kunnen we  zeggen of je inderdaad een jong parkietje hebt.

[qoute="ParkietenLover"]PS IK KAN GEEN FOTO PLAATSEN[/quote]
Kan wel, je doet het waarschijnlijk alleen verkeerd. Je kan een foto uploaden door op "Extra opties..." te klikken en dan bij "Bijlage:" "Bestand kiezen" aan te klikken. Ook kan je gebruik maken van de [.img] en [./img] tags (zonder puntjes). In dit geval heb je een link nodig naar een een afbeelding op internet!

Citaat van: ParkietenLoverHappy zet zich soms een BEETJE bol En zijn hooftje ziet er dan schattig uit  ziekte ?
Dit klinkt meer als dat je parkietje zich lekker aan het ontspannen is, dan dat je parkietje ziek is. Voor wat meer zekerheid kun je ook hier foto's van plaatsen, dan zeggen wij wel of je er mee naar de dierenarts moet.

ParkietenLover

Sorry   :(.
maar ik mag echt geen foto geven ( wegens vader ) Ik kan er niet aan doen .... IK ZOEK GEEN RUZIE ! >:(
Hij zet zich som bol niet echt bol zeg maar  tis eigenlijk ook dat hij al van de eerste dag veel eet naja veel ...... als ik kam dat ie even eet
Maar nee ik doe niet aan fotos ......
        Bye