ledenlijst en ander dingen

Gestart door vogel, september 08, 2010, 20:48:06

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

vogel

Hallo
Ik ben hier nieuw en moet nog wat zoeken. Is hier een lijst met de mensen die lid zijn van dit forum waar kan ik die vinden? wie is hier de begerder? en is hiet een topic waar je jezelf kan voorstellen? zijn er hier ook groepen zoals het nieuwstaem. de moderatos enzo ? groetjes vogel.

lovesbudgies

Hoi Vogel,

wat een toepasselijke naam! Welkom op het forum van Parkieten-Freak!

Ik ben de moderator op het forum en Parkieten-Freak, Ingrid, Sonja en Jorijn zijn de beheerders.
Bovenin kun je een blauwe balk zien waarin staat: Startpagina, help, zoek, profiel, etc... in die balk staat ook 'leden'
en als je hierop klikt zie je de ledenlijst.
Als je op de startpagina staat dan zie je 2 blokken, 1 met topics over grasparkieten en 1 met topics over
het forum zelf, in dat laatste blok staat ook het 'introductieforum', hier kun je jezelf voorstellen als je dat wilt.
Onder het kopje 'help' kun je meer informatie vinden over het forum en hoe alles werkt, hier kun je veelgestelde
vragen vinden http://forum.parkietenweb.nl/index.php/topic,8110.0.html en met de zoekfunctie kun je oude
topics vinden met antwoorden op allerlei vragen en informatie over allerlei onderwerpen.

We hebben geen nieuwsteam, alleen een team beheerders, een 'team' moderator (alleen ik) en een FeCo oftewel
een meeting crew. Daarnaast hebben we een aantal 'Experts', dit zijn leden die hebben bewezen veel kennis
in huis te hebben van grasparkieten.

Als je nog vragen hebt stel ze gerust en ik wens je veel forumplezier!

Groetjes, Lisanne

vogel

Hallo  inderdaat noormaal zou dat er tussen moeten staan bij mij staat er startpagina help zoek mijn berichten kalender uitloggen geen leden .Kan ik nog op een ander manier de ledenlijst zien? Ik vind het ook nammer dat er geen topic is om jezelf voor te stellen meschien is dat nog een iedeetje om op het forum te zetten. Groeten vogel.

Ingrid

Citaat van: vogel op september 12, 2010, 18:47:40
Ik vind het ook nammer dat er geen topic is om jezelf voor te stellen meschien is dat nog een iedeetje om op het forum te zetten. Groeten vogel.

Dan kijk je toch niet goed ;) Hier kun je je namelijk voorstellen: http://forum.parkietenweb.nl/index.php/board,72.0.html