ik was heel benieuwd of jullie weten wat voor geslacht onze Pipo is!!

Gestart door nannyjeff, september 07, 2010, 18:50:28

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

nannyjeff

hierbij een foto van onze Pipo, alleen ik krijg van iedereen te horen dat het een popje is, maar ik heb zelf wel eens een beetje mijn twijfels.
Maar nu ben ik hierbij maar een leek natuurlijk, daarom zou ik het heel leuk vinden als iemand mij hier kon vertellen wat voor geslacht Pipo is!
alvast heel erg bedankt.

groetjesss

[verwijderd door de beheerder]

hillie

Volgens mij is het ook een popje, maar helemaal zeker weet ik het niet.
Is trouwens wel een mooi parkietje

Wouter


Moppers


Mars

Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

tobias

ik denk een man, maar wat ik zeker weet is dat het een beauty is

lovesbudgies


nannyjeff

dank jullie wel!!! dan zijn mijn vermoedens dus toch wel beetje goed!
want ik merk wel aan hem dat ie al goed Uk na probeert te doen, qua gezellig kletsen enzo,
maar heel erg bedankt dat jullie gereageerd hebben, en ook natuurlijk dat jullie hem zo mooi vinden!!!  ::)
ik ben zelf ook helemaal verliefd op ze!!  :-*

groetjesss

rowin

ik denk toch ook nog een man maar is het nog een jonkie ?
ik weet namelijk niet precies of als het jonkie's zijn dat het dan later nog verkleurd
want ik heb een parkietje die is denk al ouder dan een jaartje en 1 jonkie maar de neusdoppen waren eerst rose achtig maar trekken nu tog een beetje de kant op naar paars lijkt het wel en volgens mij verkleurd het nadat ze wat ouder worden ?
en ik had ook nog vraagje de nagels op de foto zijn deze te lang ?
want mijn parkietjes hebben ook ongeveer zulke nageltjes maar weet niet zeker of ik deze moet laten knippen.
en moet je regelmatig nagels laten knippen of gaat het meestal wel vanzelf op het slijten van houten stokjes ?
groetjes

nannyjeff

nou ik heb inderdaad net deze week de nageltjes van pipo een heel klein puntje ervan af geknipt, is mooi, want hij heeft lichte nageltjes dus je kan het 'leven' zo zien zitten, maar ik kan van jou vogeltjes niet zeggen of de nageltjes te lang zijn, dan zou je even een foto erbij moeten zetten denk ik!
en wat voor kleuren hebben jou parkietjes dan?

groetjesss