Mannetje of vrouwtje?

Gestart door wobje1, augustus 19, 2010, 15:36:03

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

wobje1

hey,

ik heb 2 parkietjes bij elkaar, en ze geven de heletijd kusjes enzo, ik weet niet welke nou het mannetje en welke het vrouwtje is...
please help me!

groetjes

[verwijderd door de beheerder]

ParkietenLover

die eerste is denk mannetje en 2de vrouwtje
denk ik

wobje1

beter lukt niet, ben ik bang.

[verwijderd door de beheerder]

ParkietenLover

De eerste foto van de parkiet is een vrouwtje de tweede mannetje  ;D

Nog veel succes toe gewenst !!!!!!! 8)

wobje1

#4
Dankje, maar als ze de heletijd kusjes geven aan elkaar, zijn ze dan een koppeltje?

En kunnen ze eitjes leggen als ik een nestkastje koop?

ik weet of ik het wel wil, straks gaan ze dood ofso, dat is zielig, en ik heb niet veel ervaring met broeden enzo.

Topic opgeschoond, ik heb je vragen bij elkaar gezet en berichtjes zonder antwoord erin verwijderd.
Gr. Lovesbudgies



Moppers

CiteerJa als je een nestkastje koop dan krijgen ze eitjes Denk [....]
Dan kun je beginnen
Eh, ho even.
Parkietenlover, het is erg aardig van je dat je Wobje wil helpen, maar als je over een bepaald onderwerp niets weet en je adviezen zijn gokken, dan kan je het reageren beter aan iemand overlaten die wel iets over dat onderwerp weet.

Wobje, ik ben er ten eerste niet zo zeker van dat je een mannetje en een popje hebt.
Zonder nestkastje is de kans op eitjes heel erg klein, maar dat wil niet zeggen dat je met een nestkastje sowieso een nestje krijgt. Allereerst moeten je parkietjes het willen. Dat ze elkaar kusjes geven is fijn, dat wil zeggen dat ze elkaar mogen, maar niets meer dan dat.