Pets Place

Gestart door Gerja, augustus 17, 2010, 13:06:59

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gerja

Bij ons in de Discus winkel hebben ze niet echt veel vogel speelgoed. Weet iemand of Pets Place meer heeft voor vogels?

Kleintjes

't Aanbod varieert enorm per winkel keten en zelfs per verstiging.
Ik weet dat de PP in Sittard bv meer keuze heeft dan die hier in Echt, maar net over de grens is zelfs bij de 'gewone' supermarkt weer meer keuze dan in Sittard.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Gerja

Oke, de dicht bij zijnde Pets Place is Nijverdal. Dan ga ik er deze week gewoon even naar toe.

Sanne

Hey,

Mijn ouders wonen in Wierden (dat is ook vlakbij Rijssen). In Wierden zijn 3 dierenwinkels. Ze hebben allemaal niet zo'n verschrikkelijk grote collectie vogelspeelgoed, maar met 3 winkels redelijk dicht bij elkaar vind je meestal wel wat je zoekt ;)

Groetjes,
Sanne

Gerja

Ik zal wel eens gaan kijken in Wierden. Een dierenwinkel weet ik wel te zitten. Ik kom daar elke week langs als ik naar de manege rij. Vanmiddag ben ik gelijk maar naar Pets Place gegaan in Nijverdal. Daar hadden ze ook niet echt veel maar toch weer wat andere speelgoed.

pbos

Op Zooplus.nl hebben ze ook wel leuke dingetjes! En als je meer dan 19 euro hebt is het zonder verzendkosten!