Kooi

Gestart door pirusje, augustus 11, 2010, 23:05:09

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

pirusje

Beste parkieten-freaks  ;D

Ik heb nog een vraagje over een kooi dat ik ongeveer een maand geleden heb gekocht..,
die staat nu terug op zolder omdat mijn grasparkietje niet wou eten in die kooi, maar ik zou de kooi toch nog willen gebruiken voor hem.
Zijn kooi waar hij nu in zit is namelijk rond en naar mijn mening te klein.. Dus daarom had ik voor hem een grotere kooi gekocht.
Aangezien hij niet wou eten, zou het dan wel verstandig zijn om het binnen enkele dagen nog eens te proberen hem erin te zetten?

lovesbudgies

Wacht een paar dagen zodat hij terug op krachten kan komen, daarna kun je het nog eens proberen.
Strooi in de nieuwe kooi zijn voer tijdelijk op de bodem van de kooi, hang een streng trosgierst naast zijn favoriete
stokje en geef daarnaast ook voer en water in de gewone bakjes, meestal hebben ze het binnen een paar dagen wel door.
Je kunt ook doorzichtige bakjes kopen die je naast het zitstokje kunt hangen, zodat je hem daar tijdelijk kan voeren.

pirusje

Ik zei ook binnen enkele dagen, omdat hij eerst wat meer moet eten :), enne, ik heb bakjes gehangen de vorige keer en trosgierst en drinken maar hij kwam er niet aan, wat ik wel extra zal proberen is wat voedsel op de bodem strooien..

enne, bedankt voor de tips ^^