Oehh, gebeten

Gestart door Claire, april 09, 2005, 16:40:38

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Claire

Ik zat net heel gezellig met James te computeren, en hij was hele tijd heel zachtjes aan het bijten, van dat liefkozen. Later werd dat liefkozen, heel heel hard bijten. k heb hem gepakt, op tafel gezet en duidelijk nee gezegt en boos aangekeken. Hij vloog weer terug naar mijn schouder, ging weer bijten op mijn wang.
Ik zette hem weer terug, maar hij vloog weer terug naar mijn schouder, en beet mij ZO hard, dat op die plek gewoon een rode vlek kwam en zelfs een klein beetje bloedde.
Ik denk dat hij gewoon boos is ofzo, omdat hij in de rui is, maar ik werd zo boos, want het deed echt pijn, ik heb hem opgepakt, in de \'kleine kooi\' gezet, en die in een kleine ruimte, en daar heb ik hem laten zitten, geen aandacht gegeven, zodat het dus echt saai voor hem was, k voel me nu dus echt schuldig, maar zou dit een goede manier zijn? Gewoon even geen aandacht aan schenken?
Groetjes Claire

P.s Wanneer zou hij dan uit die ruimte mogen?  :oops:

Caradow

Heel goed Claire

Een tijdje negeren en dan later als hij wel weer lief bij je zit overdreven belonen. Zodra hij weer hard bijt, wegzetten en weer negeren.

Jorijn

Juist dit is de goede manier om het bijten af te leren.

Ik raad het ook iedereen aan om het "lieve" knabbelen of bijten gewoon dus niet toe te staan an je ziet wat er van komt..

Je kan je parkietje er na 20 min gewoon weer uithalen en als hij het weer doet gewoon weer terug zetten. :)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com