Jonge man of pop???

Gestart door Rachel22, augustus 05, 2010, 22:40:25

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rachel22

Wie weet of dit jonge vogeltje (in het groen geel) een man of pop is? De blauwe vogel (Paulie genaamd) is duidelijk een man. Maar we zijn ook ontzettend benieuwd wat dit gaat worden!



[verwijderd door de beheerder]

Sanne

Ik zou in eerste instantie zeggen 'n mannetje. Maar rond de neusgaatjes is 't wel erg licht. Dus zeker weet ik 't niet ;). Hoe oud is 't parkietje nu?? Als die ouder is dan 8 weken zou ik met meer zekerheid zeggen dat 't een man is ;)

Joyce

Ik zou ook neigen naar een man. Mijn vogeltjes hadden eenzelfde neusdop en zijn nu overduidelijk mannetjes.

Groetjes, Joyce.

Rachel22

'Het' is nu rond de 8 weken oud. Ik vond het rond de neusgaten ook aardig licht en ziet er totaal anders uit dan toen het mannetje nog jong was. Waar ik het beestje kocht zeiden ze dat het de kleuren van de moeder heeft. Er zou dan een grote kans zijn dat het dan ook een vrouwtje wordt? Klinkt mij niet echt logisch, maar misschien is dit waar? Ik heb echt geen idee.

Sanne

Citaat van: Rachel22 op augustus 05, 2010, 23:33:46
'Het' is nu rond de 8 weken oud. Ik vond het rond de neusgaten ook aardig licht en ziet er totaal anders uit dan toen het mannetje nog jong was. Waar ik het beestje kocht zeiden ze dat het de kleuren van de moeder heeft. Er zou dan een grote kans zijn dat het dan ook een vrouwtje wordt? Klinkt mij niet echt logisch, maar misschien is dit waar? Ik heb echt geen idee.

Aan de kleuren van je parkietje kan je in dit geval niks afleiden (bij sommige kleurslagen wel, maar bij deze niet) ;)

RicoBella

Een mooi kereltje dacht ik..! :-*

Rachel22

We zullen het zien over een aantal weken  ;D