Terug Gebracht

Gestart door Iris, september 19, 2005, 12:00:23

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iris

Hoii !!

Een paard agen geleden had ik een topic geplaats, over dat ik bang was dat mijn parkietje Sophy niet meer tam kon worden..
Aangezien ik ook nog eens de verkeerde handelingen had gedaan, op ´advies´ van een vriendin
Diezelfde dag, waren mijn moeder en ik weer naar diezelfde dierenwinkel gegaan om konijnenvoer te kopen. ( ik heb ook een konijntje )
Die verkoopster zei toen gelijk tegen mij, dat ze mij het verkeerde parkietje had gegeven  :blink:
Ik vroeg dus..hoezo het verkeerde parkietje ??
Toen ze de verkoopster, Dat dat parkietje bij haar thuis vandaan kwam, maar omdat ze heel vals is, ze haar bij de andere parkietjes in de dierenwinkel had geplaats. ( Wat ik overigens niet snap )
Ik heb wél tegen haar gezegd, dat ik op ´advies´ van een vriendin Sophy heb laten rondvliegen en in mijn broekzak heb gedaan, omdat ze zei dat ze daardoor Tam zou worden.
Tot mijn stomme verbazing, zei de verkoopster dat dat GOED was.
Ze vroeg of ik Sophy Terug wou brengen  :(
Heb dat toen maar gedaan..
Maar vind het nog steeds raar.
Ik heb diezelfde dag, een nieuw parkietje gekocht in een andere winkel!
De verkoper van deze parkietjes geeft ze zelf ook nog aandacht als het sluitings tijd is geweest, dus deze waren behoorlijk rustig, en vloog zomaar op mijn schouder :blink:
Ik doe er nog wel geduldig mee en laat haar dit keer niet meer rondvliegen of doe haar niet in mijn broekzak hoor !! :D
De verkoper vroeg nog of ik haar wou laten kortwieken..
Maar ik heb nee gezegd , omdat ik veel dingen op het forum heb gelezen, en weet dat het echt onnodig is :)

Sorry voor mijn langdradige verhaaltje  :blush:
wou het even laten weten..
Maar ik had ook nog even een vraagje,,
Ik wil graag nog een parkietje aanschaffen voor Sunny..
Is dit wel slim omdat ik haar nog maar 3 dagen heb?

Alvast bedankt, En vele groetjes!! van Iris en Sunny


Ingrid

Je hebt het parkietje dezelfde dag dus nog terug gebracht??? Want gister was het zondag en zaterdag had je je parkietje gekocht.
Ik vind het een beetje een raar verhaal dat de verkoopster een verkeerd parkietje verkocht heeft, als ik eerlijk ben  :blink: . In ieder geval hoop ik dat je aan het nieuwe parkietje veel plezier zult beleven.

Lees het stukje over tam maken eens door:

http://www.parkietenfreak.nl/a-tam.php

Succes met tam maken :).

Groetjes, Ingrid

Parkieten-Freak

#2

*Slotje*.