Chanel pop of man

Gestart door cocotje, juli 27, 2010, 22:05:47

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

cocotje

Hoi ,

Ik ben benieuwd naar wat Chanel is. Ze is op dit moment nog bij de fokker en moet daar nog eventjes blijven.

Op de foto's is hij/zij ongeveer 4 weken.





Alvast bedankt !
De foto's lukken blijkbaar niet ?

Dat komt omdat je verwijst naar een html pagina en niet naar een afbeelding ;) Link aangepast. Gr. Ingrid

Sanne

Wat betreft de dop kan ik d'r weinig van zeggen.... maar ik vind het vogeltje voor 4 weken oud wel slecht in de veren zitten en nog erg klein. Ik zou 'm eerder op 3 weken schatten. Je zou met 'n week of 5 a 6 nog eens 'n foto kunnen plaatsen. Meestal is het dan beter te zien. Maar niet bij alle vogels ;) Sommige blijven gewoon heel lang 'n twijfel gevalletje ;)

cocotje

Hij/Zij is inderdaad nog maar 23 dagen op de foto.  Vergist :p


cocotje

Chanel ( Tjah , men mama wil haar zo noemen ) geboren op 24juni. Ze is nu dus 33 dagen oud. 1 maand dus. Ze mag verhuizen aan 7 weken ? Dat is dus ongeveer aan 50dagen over 17 dagen dus. De 16de augustus.
De fokker en anderen denken dat het een popje is
Ik heb geen foto's van haar leeftijd nu ,altans ik krijg ze er niet op. Als er iemand zo vriendelijk wil zijn , mag hij z'n email pb'en , stuur ik de foto's door , en kan hij ze erop zetten !
Dankjewel alvast !

cocotje

Dankjewel voor de mails. Ik heb er van 3 ontvangen dus heb ik keuze genoeg!

Er scheelt gewoon iets aan de foto's , vanaf ik er aan bezig ben , blokkeert heel de computer. Ik vraag gewoon nieuwe aan de fokster !