Wat een heerlijke ettertjes :)

Gestart door Robin en Nickey, juni 21, 2010, 09:08:05

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Robin en Nickey

Tja soms heb ik er toch echt geen ander woord voor en zijn het gewoon heerlijke ettertjes... Ik had net even mijn hand in de kooi met wat lekkere snoepzaad erop. Heb dit de afgelopen 2 dagen ook gedaan en ik moet dan altijd al om ze lachen want er wordt heel wat af gediscussieerd wie er als eerste op onderzoek moet uitgaan (en als er te lang wordt getwijfeld zijn ze niks te beroerd om je een pootje te helpen... ofwel d'r krijgt er gewoon eentje een zetje de goede richting in :D)

Vanmorgen waren ze denk ik alleen een beetje met hun verkeerde pootjes van de stokjes afgestapt want toen ik met mijn hand de kooi in kwam kreeg Nickey gelijk al de volle laag van Indy... en dat je dan al onderste boven aan een stok hangt is niet genoeg... nee er wordt nog even heerlijk na gepikt en op je pootjes gestaan zodat je dus gewoon wel los moet laten en naar beneden valt. Halverwege waren ze zo opdrift dat Indy letterlijk een trap uitdeelde naar Damion van "wegwezen jij".

Damion blijft zijn naam toch echt nog wel steeds eer aan doen. Onderwijl dat ik dus met mijn hand in de kooi zat kwam hij dicht bij mij in de buurt zitten en heerlijk stoer doen (lekker kwetteren, beetje matten met z'n broer en dan weer kopjes naar mij komen geven). 
Ondanks de vele moedige pogingen van hun allemaal om dichterbij te komen of mekaar "een pootje te helpen"  :) zat het er  nu niet in dat ze van de zaadjes kwamen eten. En na 10 minuutjes vond ik het ook wel genoeg want denk dat ze in deze hyperderpiep stand ook wel mijn hand eens aan een grondig onderzoek zouden kunnen werpen en als het kan pas ik daar dan toch voor.

Onderwijl ik dit aan het typen ben zijn ze druk in de weer met de stukjes druif van gisteren. Normaal haal ik het fruit er 's avonds weer uit maar was ik gister vergeten. Toen werd er niet naar omgekeken maar nu blijkt het toch wel erg aantrekkelijk en de moeite waard om er "strijd" van te maken (en als dat niet lukt kun je  natuurlijk altijd nog je boosheid kwijt in het slopen van een speetje).

Dus ja vandaar dat ik ze af en toe toch echt wel (heerlijke) ettertjes noem, vind het echt wel mooi om te zien en kon het niet laten jullie even mee te laten genieten.