Ons meisje is er niet meer.

Gestart door Kleintjes, juni 06, 2010, 01:26:14

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kleintjes

Heden, 6-6-2010, is onze kleine meid Mini overleden.

Na lang ziek te zijn geweest door onbekende oorzaak is ze overleden. Ze lag er rustig bij, alsof ze sliep.

Ze had nog vele mooie momenten, ze heeft zelfs nog gefloten, gespeeld met de kraaltjes aan 't laddertje en gefladderd maar is nu helaas niet meer.

Haar gewicht was stabiel tot gisteren, toen dook 't ineens weer flink omlaag voor haar doen. Normaal zat ze rond de 28 gram (!!) en gisteren dus niet meer.

Ze is vredig gegaan, zoals ik al schreef, alsof ze slaapt.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Caradow

Lieve Maartje en Mano,

Heel veel sterkte!

Na lang ziek zijn en de beste verzorging te hebben gekregen, dan toch de strijd verloren.
Jullie hebben alles gedaan wat in jullie mogelijkheden lag en dat heeft haar zo lang op de been gehouden.

Rust zacht lieve Mini, heel veel sterkte voor jullie allemaal.

Een hele dikke knuf!

Renate

fullmetalgirl

Sterkte :(
was een echt vechtertje

Ingrid

Heel veel sterkte met het verlies van jullie Mini :( Ze was een dapper vechtertje en mede dankzij jullie goede zorgen heeft ze het toch nog een tijdlang volgehouden. Nu mag ze een volgende fase in.....

Knuffel, Ingrid
Snavelkusjes, Blizzard, Luna, Tweety, Ivory

sweetmoby

Ach mini Rust zacht moppie..

Jullie ook veel sterkte.......

jullie hebben gedaan wat je kon..

Mirjam

Heeeel veeeel sterkte meid...

Liefs Mirjam

lovesbudgies

Och, lieverds wat een naar nieuws  :(

Ook al weet je dat ze ziek is, het komt toch altijd onverwacht en net zo hard aan.
Ze heeft een hele mooie tijd bij jullie gehad en ik geloof dat ze nu rondvliegt met al
je andere vogeltjes en vrij is van pijn en ziekte.
Ze kan niet anders dan blij zijn geweest met jullie als baasjes en met jullie goede zorgen.

Rust zacht Mini

Maartje en Mano, heel veel sterkte.

Knuffel van mij!

Parkieten-Freak

Maartje, wat verdrietig dat Mini is overleden.
Laat het een troost voor jullie zijn dat jullie alles hebben gedaan wat mogelijk was voor Mini.
Ik wens jullie veel sterkte!


hillie

Jeetje Maartje en Mano toch nog zo onverwachts dat ze is overleden.
We wensen jullie dan ook heel veel sterkte toe met het verlies van Mini. :(

Sanne

Heel veel sterkte met het verlies van Mini!!  :'(

joopie en mutz


Mars

Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Moppers

Ook al weet je dat het er ooit aan zit te komen, toch blijft het *iets met censuur*.

Heel veel sterkte lieverds!

EvelienM

sterkte!!! ik moet er niet aan denken, maar inderdaad, je weet dat het vroeg of laat toch gebeurt... :-(
knuf!

Wouter

Zoals Moppers ook al zei zat het eraan te komen. Dit maakt de pijn van het verlies echter niet minder.
Heel veel sterkte.

Kleintjes

Dank jullie allemaal voor jullie lieve berichtjes.

Mini ligt begraven bij de Hortensia struik. Lekker rustig plekje met ontzettend mooie bloemen en lekker zonnig, waar ze zo van hield :)

't Is nogal vreemd om op de bank te zitten zonder zo'n hummeltje dat overal in kruipt en op klimt. Dat zal uiteindelijk wel wennen maar toch.. voelt of er iets niet klopt.

Nogmaals, hartelijk dank voor al jullie lieve berichtjes :)

Groetjes en liefs van ons 6jes: Maartje, Mano en de kids Silly, Kruumel, Tweety en Gino.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Dolce

Heel veel sterkte!

ik ben mijn vriendje vandaag verloren, ik weet hoe *** het is :(:(

Liefs en succes met het verwerken van dit grote verdriet.

en gelukkig heeft jou meisje een mooie dood gehad. (Mijne zou zich vreselijk gevoeld moeten hebben toen ze verdronk :(:(:(:(  )

Petr@

Nog heel veel sterkte ,, jullie hebben echt je best gedaan voor dit meissie.

En om je eerlijk tezeggen genoot ik altijd van jouw verhaaltjes ondanks het feit dat het helemaal niet goed ging met haar, bleef je het met humor neerzetten.



Groetjes Petra
In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016