Nestje Gezocht

Gestart door Bodi, september 15, 2005, 19:29:04

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bodi

We gaan denk ik na alle ellende toch weer over op de aanschaf van een nieuw parkietje.

Om die reden zoeken we een nestje in de omgeving Eindhoven-Weert-Roermond.
We willen wel een helder blauwe, net zoals Bodi was.

Wie kan ons helpen?

Chantalleke

Hoi Bodi,

Toevallig vroeg ik me eerder deze week al af of jullie toch nog weer het gezelschap van een parkietje zouden willen.

Wil je nogmaals even zeggen dat ik vind dat jullie geweldig goed voor je vogeltjes zijn geweest :excl:  :thumbsupsmiley: Helaas heeft het niet zo mogen zijn. Ik gun jullie echt het allerliefste parkietje dat er is!

Wij wonen in Tilburg, dus dat is net buiten de regio die je aangeeft. Maar wel veel succes met het vinden van een goede kweker!

Groetjes,
Chantal

Sonja

#2
Hoi Bodi,

Wat leuk, dat jullie de stap toch weer gaan zetten, om een nieuw parkietje aan te schaffen. :)

Hieronder vond ik een kweker in Weert, misschien is het iets voor jullie??

http://www.grasparkiet.com/Kwekers/kwekers.asp

Heel veel succes met het vinden van een nieuw parkietenvriendje. ;)

Groetjes, Sonja.

Bodi

#3
CiteerHoi Bodi,

Toevallig vroeg ik me eerder deze week al af of jullie toch nog weer het gezelschap van een parkietje zouden willen.

Wil je nogmaals even zeggen dat ik vind dat jullie geweldig goed voor je vogeltjes zijn geweest   Helaas heeft het niet zo mogen zijn. Ik gun jullie echt het allerliefste parkietje dat er is!

Wij wonen in Tilburg, dus dat is net buiten de regio die je aangeeft. Maar wel veel succes met het vinden van een goede kweker!

Groetjes,
Chantal
[snapback]13451[/snapback]


Hebben jullie een nestje dan?? Met jongen die er ongeveer het zelfde uitzien als onze Bodi? Zie avatar...

Chantalleke

Nee wij hebben zelf geen nestje, maar vorige week vrijdag wel een parkietje (van 6,5 weekjes oud) cadeau gedaan dat er net zo uit zag.  :) We hebben zelf geen rechtstreeks contact met de kweker, maar vragen de eigenaar van de dierenspeciaalzaak altijd om speciaal voor ons een parkietje te halen (wat dan ook niet in de winkel bij de andere parkietjes wordt gezet) Ik heb dus geen idee of die kweker nog meer Bodi-look-a-likes heeft.

Heeft de kweker waar Bodi vandaan kwam zelf niet weer een nestje misschien?

Groetjes,
Chantal

Bodi

Nergens meer een nestje waar ze een mooi blauw mannetje hebben net zoals onze Bodi er uit zag???? :(

Caradow

Mag ik vragen waarom je perse een Bodi Look-a-like wilt hebben? Het is inderdaad een hele mooie kleurslag, maar ik denk dat ik zelf niet snel voor een look-a-like zou kiezen als Coco of Ukkie zou overlijden..

Chantalleke

#7
Hoi Bodi,

Zoals ik al schreef heb ik zelf nog nooit contact gehad met de kweker waar de parkietjes die wij hebben (en cadeau doen) vandaan komen. Maar de laatste parkiet die we hebben weggegeven was echt zo blauw als Bodi. Als je echt nergens een nieuw vriendje naar je zin vindt zou ik best je telefoonnummer achter willen laten in de dierenwinkel waar we altijd komen, zodat ze je kunnen bellen als er weer zo'n parkietje is   ;)  Maar ja, het is niet om de hoek.  :blush:

Ik heb zelf geen ervaring met de volgende winkel, alleen had ik op hun site gezien dat ze er leuke speeltjes verkochten:
http://www.handels-papegaaien.nl/
Is niet ver van Weert, misschien is er iemand die weet of deze winkel goed is voor de vogeltjes die ze verkopen, want dat weet ik dus niet  :blush:

Ik hoop echt dat je een nieuw vriendje vindt wat net zo lief en mooi is als Bodi!
Veel Succes met het zoeken

Chantal
Ps. Wie weet kom je ineens een ander parkietje tegen wat dan wel niet op Bodi lijkt, maar waar je wel helemaal verliefd op wordt. Dat hadden wij met onze Sjef. We wilden echt een blauw parkietje. En moet je eens zien. Hij is fluo-geel met groen  :D, maar hij is zo'n poepie  :wub:


Ik lees net Caradow's berichtje. Ben het wel een klein beetje met haar eens. Als Sjefke of Billy dood zou gaan zou ik denk ik juist voor een heel ander parkietje gaan. Het nieuwe parkietje kan qua uiterlijk nog zo veel op mijn oude vriendje lijken, hij of zij kan hem nooit vervangen  :(

Josephine

kijk op www.marktplaats.nl, misschien zit er wat tussen!

Sara

Dag Bodi,

Wie zoket die vindt,ik hoop dat dat ook voor jou zo is en dat je een lief parkietje uitzoekt.
Ik heb ook wat gezocht zoals hier misschien is dit iets :

http://dieren.2dehands.nl/markt/dieren/par...n-uit-blok.html



http://www.speurders.nl/show_photo.php?id=...p_photo_count=3

http://www.speurders.nl/dierenentoebehoren....1646.3443.html

http://www.marktplaza.nl/jonge-grasparkiet...oop-1184159.php

Je kan altijd proberen,wie weet vindt je er wel een leuk,gezond parkietje tussen.

Laat je nog iets weten als je er hebt gevonden?

Groetjes en veel geluk..
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoƫ en Fenna, mijn keeshondjes

coca cola

Hallo Bodi

Fijn dat jullie toch weer een nieuw parkietje willen.
Ik ken wel iemand ook in Tilburg die heeft 4 jonge grasparkieten zitten ze zitten nog in het blok, maar helaas zijn ze niet blauw.
2 zijn wat geelig en 1 wat grijs achtig maar ze kunnen toch nog wel wat veranderen?
Dit is niet bij een kweker maar bij mensen die een grote kooi in de tuin hebben.

Groeten Bartje

Bodi

CiteerHallo Bodi

Fijn dat jullie toch weer een nieuw parkietje willen.
Ik ken wel iemand ook in Tilburg die heeft 4 jonge grasparkieten zitten ze zitten nog in het blok, maar helaas zijn ze niet blauw.
2 zijn wat geelig en 1 wat grijs achtig maar ze kunnen toch nog wel wat veranderen?
Dit is niet bij een kweker maar bij mensen die een grote kooi in de tuin hebben.

Groeten Bartje
[snapback]13919[/snapback]


Bedankt, maar wachten liever op een blauwe. Het is moeilijk in deze tijd van het jaar...

Kimz

#12
CiteerBedankt, maar wachten liever op een blauwe. Het is moeilijk in deze tijd van het jaar...
[snapback]13929[/snapback]

Heb je al eentje gevonden? Ik heb namenlijk een nestje parkietjes waarvan de moeder blauw is, dus grote kans dat een of twee jongen ook blauw worden. ;)  De ouders staan op de foto met hun vorige nestje, waar twee blauwe bijzaten. Ik woon in de buurt van nederweert: Leveroy. Mijn emailadres is: cracker_282@hotmail.com

Groetjes, Kim.


Bodi heeft inmiddels een parkietje, toch bedankt voor jouw reactie, Kim ;).
Hier kan meteen een slotje op.

Groetjes, Ingrid


[verwijderd door de beheerder]