Help, Beak Appetit

Gestart door EvelienM, mei 11, 2010, 18:11:42

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

EvelienM

Hoihoi
Ik heb voor Puf een aantal weken geleden in de dierenwinkel een bakje Beak Appetit Veggie Delight gehaald. Je mengt het met heet water, laat het even staan en hopsakee, je hebt broccoli, wortel, boontjes, couscous, aardappels etc in 1! Puf is er dol op nu hij weer normaal eet, maar het is overal uitverkocht en niet meer te bestellen.

Het ziet er zo uit:
http://www.millawebwinkel.nl/?menu=article&categoryID=225161&articleID=2344756

Heeft iemand enig idee waar dit nog te krijgen is?

Groetjes, Eef!

EvelienM

shit, ik zie dat het bedrijf opgedoekt is, balen!

ik heb nu wat eivoer (wat puf normaal niet eet) gemengd met wat warm water en een klein beetje roosvicee zonder suiker, dat vind ie gelukkig wel lekker, heeft iemand nog tips voor andere papjes of moet ik dan zelf even zoeken op het forum? ;)

Parkieten-Freak

mijn parkiet krijgt enkele malen per week een voerbakje met daarin een klein stukje aardappel, stukje ei, paar hoorntjes gekookte macaroni en/of wat verse groenten. Dit alles zonder zout!
Vindt hij lekker en het is nog gezond en goedkoop ook.....


Bas

vandaag stond het hier in assen nog bij faunaland....

EvelienM

argh dat is een beetje ver rijden :-(

lovesbudgies

Je kunt het bestellen bij de vogelkelder, komen ze het thuis brengen.  ;)

Ik heb het ook wel eens gehaald, omdat ik sommige vogeltjes niet aan de groenten kreeg, inmiddels eten ze gelukkig
wel alle groenten en fruit, zoals PF al zegt, dat is een stuk gezonder.

EvelienM

ook daar staat tijdelijk niet leverbaar, en gezien het bedrijf er mee is gestopt ga ik er van uit dat dat ook zo blijft, maar ik zal het in de gaten blijven houden daar op de site