Gezellig thuis gezocht voor mijn lieve grasparkiet Luca (Amsterdam)

Gestart door Mari76, mei 04, 2010, 14:43:01

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mari76

Afgelopen zondag is een van mijn grasparkietjes ineens overleden. Nu is de andere (Luca) alleen overgebleven. Zes jaar hebben ze lief en leed gedeeld en ze waren erg aan elkaar gehecht. Ik wil het liefst niet weer een ander vogeltje erbij nemen omdat je dan aan de gang blijft. Maar ik wil ook niet dat mijn kleine vriendinnetje eenzaam is. Ik werk 4 dagen in de week en vind het zielig dat ze alleen thuis is.

Ik ben dus op zoek naar een nieuw tehuis waar ze samen met een ander grasparkietje kan wonen of in een voliere met meerdere vriendjes of bij iemand die niet werkt en vaak thuis is. Ik weet het geslacht van Luca niet maar ik denk dat het een vrouwtje is. Ze is 6 jaar oud en geel van kleur. Ze heeft hele mooie zwarte kraaloogjes. Ik zou haar het liefst zelf houden maar wil graag dat ze gelukkig is en niet eenzaam.

Voor meer informatie kunt u mij mailen op E-mailadres verwijderd ter voorkoming van spam, geadresseerden kunnen reageren via pb.
Mari76, je kunt eventueel wel je e-mailadres zichtbaar maken in je profiel. Gr. Lovesbudgies

Mari76

#1
Ik zal een foto maken. De neusdop is wit/beige. Ik weet dat mannetjes een blauwe neusdop hebben. Ik woon in Amsterdam.

InekeTinekeToverfee

Ik woon in Zaanstad en ben op zoek naar een vrouwtje voor mijn twee mannen en een dame (nou ja, dame...). Ik wacht de foto af.

Mari76

#3
Dit is mijn lieve Luca.

[verwijderd door de beheerder]

InekeTinekeToverfee

Luca komt zaterdag met ons kennismaken, dus heeft -als het goed is- een nieuw thuis gevonden.  ;D


Parkieten-Freak

Fijn hoor!  ;D Laten jullie even weten hoe de kennismaking met Luca is verlopen?