Nieuw thuis gezocht voor 5 parkieten, omgeving Amsterdam

Gestart door tweety1, april 23, 2010, 20:35:22

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

tweety1

Hallo,

Ik heb 5 parkieten thuis. Het zijn hele lieve tamme parkieten. Maar helaas door mijn gezondheid moet ik ze weggeven. Ik wil ze liever aan iemand geven die ze wil verzorgen . Ik wil ze niet weggeven aan een winkel omdat zij extra aandacht willen, en ik ben bang dat zij ze niet goed zullen verzorgen.

Dus ik zoek in principe naar iemand die de parkiet goed kan verzorgen. Heeft u meer vragen neem contact op met mij.

***

hoi
ik woon in Amsterdam
ik heb 5 parkieten heel lieve tamme parkieten
3 vrouw 2 mannen vanaf 4tot 1jaar oud vogels
ik wil ze eigenlijk niet kwijt maar ja... reden mij gezondheid ik heb heel erg astma  alergie problemen en sarcoidose
ze zitten heel vaak los, maar blijven altijd samen en
moeten ook echt samen geplaatst worden.
ik vind het heel erg dat ze weg moeten maar toch ..  :'(
ik hoop dat iemand met een goed hart die heel lief voor ze zal zijn hier zal reageren. natuurlijk hoef ik er geen geld voor, alleen de zekerheid dat ze goed terecht komen. samen, en dat ze ook los kunnen vliegen.
de kooi, speelgoed en voer enzo kan natuurlijk allemaal gewoon mee.
alvast bedankt
can

alvast bedankt!

Bedankt voor de informatie, ik heb je berichtjes even samengevoegd en de titel aangepast. Gr. Lovesbudgies

MARCEL v.b.

ik heb wel interesse, ik weet alleen niet of je er heel veel haast mee hebt ?
ik ben n.l. net bezig met een buitenvoliere, maar die is dus nog niet klaar.
ik woon in Zaandam, mocht je ooit interesse hebben mag je altijd komen kijken naar ze  :)

tweety1

hoi Marcel

bedankt voor je reactie
ik zou willen weten hoe die buiten voliere er uitziet en krijgen ze daar wel genoeg aandacht
mvg
can