Nog 1 weekje en dan zijn ze thuis!!

Gestart door Robin en Nickey, april 21, 2010, 15:28:37

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Robin en Nickey

Hoi,

Gister werd ik gebeld door de dierenwinkel dat de jonge uitgevlogen waren en of ik nog interesse had. Het waren allemaal groene grasparkietjes en ik zou vrijdag gaan kijken. Omdat ik wat zat te twijfelen of ik wel voor groene wilde gaan toch nog contact opgenomen met iemand anders die nu 2 nestjes had zitten. Nu ben ik daar dus net wezen kijken en was vrij snel verkocht :-*.  Ga de dierenwinkel dus maar netjes afbellen straks.

Het ene nestje zie je op mijn profiel foto staan en het parkietje in het midden die je het duidelijkste ziet (oudste van het nest) gaat Robin worden!! Was echt heerlijk om 'm vast te houden. Het andere nestje is meer blauw met grijskleurige vleugels en ook daarvan de oudste is voor mij.  Heb ze allebei in mijn handen gehad, kropen lekker in me weg, probeerde af en toe wat te vliegen (vooral Robin maar die is ook net paar dagen ouder).

Ik had ze vandaag mee mogen nemen maar heb er (lichtelijk met moeite...) toch voor gekozen ze nog een weekje lekker in het blok te laten zitten omdat het net net op het randje is. En ik wacht liever een weekje dan dat ik ze toch net te vroeg mee neem. Maar vond het wel lastig hoor, 2 van die heerlijke actievelingen in je handen te  hebben maar ze dan toch nog even achter te moeten laten.

Groetjes Elvira

EvelienM

gefeliciteerd, heerlijk he, nieuw leven!