Goed tehuis gezocht voor grasparkiet (Zwolle)

Gestart door Jolien-Figaro-Tosca, maart 07, 2010, 21:12:56

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jolien-Figaro-Tosca

Hallo allemaal,

Ik vind het heel moeilijk om dit te typen, maar ik zoek een nieuw huis voor mijn 4 jaar oude parkietje Tosca (die ik ook ongeveer al 4 jaar heb).
Ik weet dat er veel mensen zijn die tegen het weg doen van huisdieren zijn, maar ik doe dit omdat ik Tosca een beter leven gun dan dat ze
hier bij mij heeft. Ik kan haar niet geven wat ze verdient.
Bij de dierenwinkel bij mij in de buurt nemen ze ook parkietjes terug, maar ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om Tosca in een te kleine
kooi met zes andere parkieten te dumpen, en dan niet te weten waar ze terecht komt.

Tosca is groen/geel parkieten vrouwtje.
Van ongeveer 4 jaar oud.
Ze is wel een zenuwachtig typje, maar dat komt ook wel omdat ze bij mij gewoon niet gelukkig is.
Ze is niet handtam.
Ik hoef er geen geld voor, ik wil alleen dat ze goed terecht komt. Kooi en alles zit er bij.
Ik heb haar samen met een andere parkiet gehouden (Figaro), en dat ging erg goed,  maar die is een jaar geleden overleden.

Kan iemand me helpen?

Jolien K.

Woonplaats toegevoegd in topictitel
Gr. pf



Bas

#1
als je geen ander thuis kan vinden wil ik haar wel opnemen in de groep hier.

alleen dan gaat ze binnen een jaar wel verhuizen naar midden van het land en komt ze als het weer goed is in een buiten voliere samen met mijn groep van 6.

is het weer nog niet goed blijven ze dan alle 7 (wordt dan 8) binnen tot volgend jr zomer.


Jolien-Figaro-Tosca

#2
Ik heb het perfecte huis voor Tosca gevonden.
Ze is vandaag opgehaald.

Hier kan dus een slotje op

Fijn dat je een goed huisje voor haar hebt kunnen vinden! Gr. Lovesbudgies
*Klik*