senna is dood

Gestart door Isis, maart 02, 2010, 18:37:54

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Isis

ik ben al veel te lang niet meer op dit forum geweest, maar ik moet nu echt even wat kwijt..
mijn allerlieftse Senna is er namelijk niet meer...
we zijn net een paar dagen terug van vakantie. toen we huis kwamen zag Senna er beetje verkreukd uit, nouja het zag er gewoon uit alsof hij een flinke rui te pakken had...
het ging verder gewoon best goed, hij was wat zwakkker, maar dat hebben vogeltjes nou wel eens als ze zo'n heftige rui hebben...
vanmiddag kwam ik thuis en zag ik hem op de bodem van de kooi liggen..
Ik zag meteen dat het mis zat, en dus zijn we naar de dierenarts gegaan. hij was heel mager en heel zwak en had waarschijnlijk een infectie opgelopen. De dierenarts heeft hem laten opnemen en hij moest in de couveuse waar hij meteen aan het infuus ging,, antibiotica, en voedsel kreeg.
maar het mocht niet baten, ik heb net een telefoontje gehad dat hij is overleden...
het is allemaal zo snel gegaan in een keer is hij een stuk zwakker geworden...
toch typisch hoe Isis veel vaker ziek is geweest en er toch altijd boven op kwam en hoe Senna nu in een keer weg is

sorry voor dit onoverzichtelijke bericht maar ik moet het echt even kwijt en ik zit nog half te huilen
ik mis hem heel erg!

alexxx


bosmuts

Wat erg voor je, gecondoleerd met het verlies van je vogeltje. :(

grasparkietenfan

wat erg, ook  gecondoleerd voor je verlies!  :-[

hillie

Wat erg naar voor je dat Senna is overleden :(
Sterkte er mee

Kleintjes

Erg jammer dat je kleine Senna overleden is :(
En zo plots eigenlijk. Je denkt aan de rui en ineens is 'n heel ander verhaal :'(

Veel sterkte met 't verlies van Senna.

Groetjes, sterkte en liefs van ons alle 7
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Parkieten-Freak

Ook namens mij sterkte met het verlies van Senna. :(


Isis

bedankt allemaal ik vind het heel fijn om jullie lieve berichtjes te lezen
Ik heb Senna vanavond al begraven bij een vriendin van mijn moeder in de tuin (wij hebben geen tuin) in een doosje met een roos erbij en er was een mooie sterrenhemel (:
het is zo moeilijk om zo plots afscheid moeten te nemen van een eigenlijk altijd levendig parkietje.
Ik ben blij dat ik Senna heb mogen hebben als parkiet, hij was echt de allerliefste van het hele stel :-*
groetjes

lovesbudgies

Ach, wat verschrikkelijk joh.   :o
Zo plotseling en snel, ineens overleden.  :(

Veel sterkte!!