De Een Wil Niet De Andere Wel

Gestart door Bijtje27, september 11, 2005, 13:48:09

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bijtje27

Hoi,

Alles gaat goed met mijn patkietjes. Alleen heb ik een probleempje. Mitzi komt op mijn hand zitten en blijft ook zitten als ik mijn hand beweeg. Chico zit echter alleen maar op een afstandje te kijken. Als ik bij hem in de buurt komt dan wordt hij gek. Daardoor richt ik het tam maken meer op Mitzi, maar ik ben bang dat Chico het straks niet meer wil leren. Eigenlijk hoop ik dat hij Mitzi na zal gaan doen. Maar weet iemand wt ik het beste hiermee kan doen?

groetjes

Jorijn

Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Bijtje27

Hoi,

Dat heb ik al allemaal al van te voren gelezen en daar ben ik ook wel mee bezig. Mitzi is ook nog niet helemaal hand tam en het is makkelijker om het haar eerst te leren aangezien ze al wel op mijn hand komt zitten. Eigenlijk hoop ik dat Chico Mitzi gaat nadoen (dat doet hij met meerdere dingen ook). Ik ben alleen bang dat als ik te veel met Mitzi bezig ben, ik te weinig met Chico bezig bent en dat hij het srake helemaal niet meer durft.