Goed huisje gezocht voor 1 popje en 1 mannetje gezocht voor andere pop.

Gestart door Ylaina, februari 25, 2010, 13:13:53

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ylaina

Hallo Allemaal,

Met pijn in het hart moet ik voor twee dames een nieuw huisje gaan zoeken. Ik heb altijd een groep van 6 parkieten bij mij op mijn kamer gehad. Totaal onverwacht zijn er twee van mijn heren de afgelopen 2 weken overleden. Het gevolg is nu dat ik met 1 man en 3 poppen zit, met grote ruzie. Ik heb de keuze om of twee nieuwe heren te zoeken of voor 2 dames een nieuw huisje te zoeken. Omdat ik binnenkort van plan ben op mezelf te gaan wonen, wil ik mijn groep niet verder meer uitbreiden.

Ze zijn gewend om los te vliegen in mijn kamer en te gaan en staan waar ze willen. Ik denk dat ik ze nu ongeveer 3 jaar oud zijn. Ik zoek iemand die nog plek heeft om deze twee dames op te kunnen vangen. Buiten overleden ze het niet, dus ze moeten binnen blijven. Daarnaast hoop ik dat ze bij elkaar kunnen blijven en dat ze  soortgenootjes kunnen krijgen.

Ik heb altijd op dit forum meegedraaid, maar omdat mijn email-adres verlopen is, kan ik mijn gegevens niet weer terugvinden.

Ik hoop dat er iemand is die ze nog een goed plekje kan bieden.


Kleintjes

Miischien handig om te vermelden waar je woont. Ivm evt reizen en dergelijke ;)

Jammer dat er 2 mannetjes overleden zijn :( Alsnog sterkte met dit verlies.
Ik kan me voorstellen dat je de groep (voorlopig) niet wilt uitbreiden omdat je, zoals je aangaf, binnenkort op jezelf gaat /wilt wonen.

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Ylaina

#2
Ik heb na wat overleggen besloten dat ik een huisje ga zoeken voor 1 van de twee dames en dat ik me andere dame graag wil koppelen aan een nieuwe man.

Zelf woon ik in Groningen, dus als er eventueel iemand die een dame een huisje kan bieden of nog een heer heeft zitten die ik kan koppelen aan me andere dame...

Topictitel gewijzigd. Gr. Lisanne

Ylaina

#3
Dit topic kan op slot. Het popje heeft een nieuw baasje, in de hoop dat goed zal gaan. Daarnaast is er sinds gisteren een ventje hier komen wonen :)

Fijn Ylaina! *Klik*
Gr. Lovesbudgies