Parkieten Geluidjes

Gestart door Falcon, september 10, 2005, 13:57:20

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Falcon

oi,

ik had ergens gelezen in het forum dat er parkieten zijn die houden van geluidjes en iok vond ook wat maar kon het niet meer vinden....


kan iemand het me geven

Parkieten-Freak

Ja sommige parkieten houden van geluiden of muziek.
Niet van keiharde Heavy Metal overigens. ;)
Maar van gezelligheid en huis tuin en keukengeluiden houden ze zeker! :)


Falcon

ik had gezien dat er vogel geluidjes ware heb je die?

Andrea


Er zijn cd's met vogelgeluiden te koop, bedoel je zoiets ?
misschien kun je ook vogelgeluiden van het internet halen.
succes.

Jorijn

Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Falcon

jah :D



die bedoelde ik jorijn bedankt

Plumeau

Hihi, Lorne en Macha babbelen er vrolijk mee mee!  :D

SubSpace

CiteerJa sommige parkieten houden van geluiden of muziek.
Niet van keiharde Heavy Metal overigens. ;)
O nee? Ze twieten vrolijk mee met metal hoor :)

Isabel

Hoi Parkieten Freak,

Ik ga je een beetje teleurstellen want onze vogels beginnen te headbangen en geluid te maken als wij hardrock of metal muziek opzetten.
Volgens mij vinden ze het best leuk hoor, bij sommige bands zitten ze zelfs met hun snavels te knarsen.
Volgens mij zijn ze best wel happy met onze muziek voorkeur.

Maar het is maar net wat hun baasje leuk vind natuurlijk!!

Groetjes

joey

hallo
Ik heb dat met de final countdown van europe daar reageerd joey ook heel erg op
Maar dat komt mischien omdat ik hem dat deuntje van de final countdown wil leren als ik dan voor de kooi zit en ik begin te neurien dat zie je dat hoofdje van links naar recht bewegen en zijn oogjes helemaal  gericht op mijn lippen.echt grappig :D ik heb hem tenslotten niet voor niets naar de zanger van europe genoemd :D  :D  :D

SubSpace

Parkieten hebben hun eigen muzieksmaak :)
M'n vorige parkiet die onlangs is overleden was helemaal weg van Underdog Project vs Sunclub - Summer Jam 2003 :rolleyes:

Niet bepaald mijn ding, maar zo af en toe draaide ik dat nummer dus voor hem. Eerst reageerde ie alleen op de fluitjes in het nummer, maar na een tijdje begon ie bij de intro al helemaal enthausiast te doen :)

Onze nieuwe parkiet vind het tot nu toe allemaal wel best. Muse, Live, System of a Down, Marilyn Manson.. hoe meer herrie, hoe beter ;) Bij rustige nummers gaat ie ook meteen zitten dutten, en het volgende nummer is ie weer klaarwakker.

Dick uit Aruba

Citeeroi,

ik had ergens gelezen in het forum dat er parkieten zijn die houden van geluidjes en iok vond ook wat maar kon het niet meer vinden....
kan iemand het me geven
[snapback]13100[/snapback]

Vrienden, even "on topic" blijven. Hier boven de vraag nog een keer. (Eigen ook al beantwoord)