Parkieten-Freak nieuwsbrief Februari 2010

Gestart door Wouter, februari 20, 2010, 23:22:13

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wouter

Hallo allemaal,

De afgelopen tijd heb ik mijn best gedaan om een degelijke nieuwsbrief in elkaar te zetten, en nu is hij eindelijk af. Hij is als bijlage bijgeleverd. Het is een pdf-bestand. Deze is te openen met acrobat reader hier gratis te downloaden.

Hopelijk bevalt hij jullie. Ik heb mijn best in ieder geval gedaan. Tips voor de volgende nieuwsbrief zijn altijd welkom. Mocht je een stukje bij voorstelronde willen schrijven; Hartstikke graag. Stuur me dan even een pb'tje. Mijn planning is om zo om de 2 maanden een nieuwsbrief uit te brengen.

Groetjes, Wouter


[verwijderd door de beheerder]

Parkieten-Freak

Heel erg bedankt Wouter voor deze leuke nieuwsbrief, mijn complimenten! Dat heb je heel goed gedaan hoor!
Keep up the good work!  ;D


Sonja


Sjaakie

Ziet er goed uit Wouter! Complimenten!

Groetjes
Melinda

Kleintjes

Ziet er goed uit Wouter :D

Applausje voor jou!  ;D Heb je heel mooi gedaan, je mag er trots op zijn.

Die voorstel topics, pluk je zelf iemand uit de ledenlijst of zoek je nog 'inzendingen'?
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

hillie

Is zeker goed gelukt Wouter.
En erg duidelijk ook.

Nog even een vraagje wordt die niet meer opgestuurd.

Parkieten-Freak

Citaat van: hillie op februari 21, 2010, 13:08:01
..........
Nog even een vraagje wordt die niet meer opgestuurd.

Moeten we eerst nog met Jorijn overleggen, daar kleven nog wat haken en ogen aan. Je mag namelijk niet zomaar ongevraagd email rond gaan sturen, mensen moeten sowieso de mogelijkheid hebben om zich aan- en af te melden.  ;)


Wouter

Citaat van: Kleintjes op februari 21, 2010, 11:41:04
Die voorstel topics, pluk je zelf iemand uit de ledenlijst of zoek je nog 'inzendingen'?
Ik zou graag inzendingen willen. :) Gewoon een klein stukje waarin je beschrijft wie je bent en wat je doet.
Bedankt voor alle complimenten. :)

taar95


Kleintjes

Citaat van: Wouter· op februari 21, 2010, 14:02:15
Ik zou graag inzendingen willen. :) Gewoon een klein stukje waarin je beschrijft wie je bent en wat je doet.

Komt voor de bakker :D

Misschien leuk ter aanvulling: 'n stukje over parkietjes die iets bijzonders hebben meegemaakt? Of mensen die iets bijzonders met hun parkietje(s) hebben meegemaakt?
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Wouter

Citaat van: Kleintjes op februari 21, 2010, 21:10:29
Komt voor de bakker :D

Misschien leuk ter aanvulling: 'n stukje over parkietjes die iets bijzonders hebben meegemaakt? Of mensen die iets bijzonders met hun parkietje(s) hebben meegemaakt?
Tja.. De mensen die die maand iets echt bijzonders hebben meegemaakt zijn vaak lid van de maand. Mocht dit niet zo zijn, dan zal ik kijken of ik het nog ergens kan plaatsen. ;)

budgie birdy

Hi,

excuses: ik begrijp dat dit een (jaar) oude topic is, maar ik vroeg me af of er nog plannen zijn om een nieuwsbrief uit te brengen ???.

In 2008 werd er (bij mijn weten) 3 keer een nieuwsbrief per e-mail toegestuurd (waar ik mij voor had ingeschreven) en werd deze nieuwsbrief van februari 2010 1 keer op het forum geplaatst. Met andere woorden, er is in totaal (slechts?) 4 keer een nieuwsbrief uitgebracht. Klopt dit?

Ik (en ik neem aan vele andere forumleden met mij) vond het idee van een nieuwsbrief van het Parkieten Freak forum per e-mail namelijk leuk en met de vormgeving van de versie van 2010 helemaal :).

Bij voorbaat dank voor een reactie.

Parkieten-Freak

#12
Ja dat klopt, er zijn slechts 4 nieuwsbrieven uitgebracht.
Het probleem is dat we niemand hebben die dit met enige regelmaat op zich wil nemen. Wouter heeft het te druk en is ook al actief in de feestcommissie.
Ik vrees dus dat er voorlopig geen nieuwsbrieven meer komen.